تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی بانک ملی ایران و پلیس راهور فاتب

مسابقه مشترک نقاشی بانک ملی ایران و پلیس راهور فاتب به مناسبت گرامیداشت94 سالگی بانک و هفته فراجا با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سرهنگ موسوی پور جانشین پلیس راهور فاتب در مراسم اختتامیه این مسابقه که ویژه اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران و فرزندان کارکنان پلیس راهور فاتب برگزار شده بود، گفت: بچه ها، آینده سازان این مرز و بوم هستند و نهادینه کردن قانون مداری در میان آنها از اهداف اصلی ماست.
وی با قدردانی از همکاری خوب بانک ملی ایران با پلیس راهور و بیان اینکه انضباط اجتماعی و تردد در جامعه نخستین مهارت هایی هستند که کودکان با ورود به جامعه نیاز دارند، تصریح کرد: همیار پلیس در نهادینه سازی قانون مداری میان دانش آموزان موثر است و با تلاش و همکاری آن ها شاهد کاهش سوانح و حوادث رانندگی خواهیم بود.
سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت نیز با بیان اینکه بانک ملی ایران با تهیه کلاه ایمنی برای موتورسواران، آموزش های ترافیکی خود میان کودکان و نوجوانان با شروع فصل مدارس و فرهنگ سازی خود در حیطه انضباط اجتماعی ضمن ایفای نقش و تأثیرگذاری موثر در پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی، یک همراه و حامی خوب برای پلیس راهور است، گفت: بر همین اساس نیز مسابقه نقاشی با همکاری بانک برگزار شد که پس از داوری آثار ارسالی، برندگان مورد تقدیر قرار گرفتند.
حسن صابری معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران هم با بیان اینکه این مسابقه با نگاه مسئولیت اجتماعی و همچنین با هدف بهره گیری از ایده های خلاقانه بچه ها در موضوع فرهنگ ترافیک برگزار شد، گفت: همکاری پلیس راهور با سازمان ها و نهادها می تواند در توسعه مشارکت های عمومی و پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی برای رفع امور ترافیکی و کاهش مشکلات موثر بوده و بانک ملی ایران نیز به جهت گستردگی سطح شعب خود می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.
وی ضمن تاکید برگسترش تعاملات جهت ترویج فرهنگ آموزش عمومی ترافیک تصریح کرد: وجه مشترک پلیس راهور با بانک ملی ایران حضور در تمامی نقاط کشور برای خدمت رسانی است.
قابل ذکر است، بانک ملی ایران با راه اندازی کانون جوانه های خود و آموزش کودکان و نوجوانان علاوه بر آموزش مفاهیم پولی و بانکی سعی دارد با ترویج فرهنگ صحیح ترافیک در زمینه روان سازی و تسهیل حمل و نقل و همچنین کاهش خطرات و تصادفات نقش آفرینی مناسب و ویژه ای داشته باشد.
کانون جوانه های بانک همچنین با فرهنگ سازی بانکداری و اختصاص جوانه کارت و حساب آرزو برای اعضای خود با قابلیت انجام امور بانکی سعی در توسعه دانش اقتصادی میان کودکان و نوجوانان دارد.
طراحی اپلیکیشن هپ، افتتاح غرفه کاربازیا در شهر مشاغل کودکان برج میلاد، برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف و… تنها بخشی از اقدامات کانون جوانه های بانک ملی ایران است و کودکان و نوجوانان گرامی می توانند برای اطلاع بیشتر از برنامه های متنوع این کانون به سایت آن به آدرس bmi.ir/kids و کانال بله به آدرس kidsbankmelli @ مراجعه کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط