تقدیر استاندار یزد از مدیر عامل چادرملو

در دیدار مديركل بنیاد شهید يزد با مدیر عامل چادرملو، مراتب تقدیر استاندار یزد با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه توسط حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی به مهندس ناصر تقی زاده اعلام گردید.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی چادرملو ، در دیدار مدیرکل بنیاد شهید یزد با مدیر عامل چادرملو، مراتب تقدیر استاندار یزد با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه توسط حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی به مهندس ناصر تقی زاده اعلام گردید.
در این دیدار حجت الاسلام زارع ضمن تقدیر از خدمات حمایتی چادرملو از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان گفت: توجه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و جانبازان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و از جنابعالی و هیات مدیره محترم چادرملو تشکر می نماییم .

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت چادرملو نیز ضمن تشکر از ابراز محبت استاندار و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: وظیفه انسانی،دینی و میهنی ما تکریم این عزیزان است؛لذا همواره قدردان مجاهدت‌ها ،رشادتها و جانفشانی های این عزیزان هستیم؛چرا که امنیت، آرامش و حیات امروز خود را مدیون آنها میدانیم.

مطالب مرتبط