توقف سریال گیسو / سانسورها یا اظهار نظرها؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، منوچهر هادی کارگردان سریال گیسو که ادامه فصل ۱ از سریال عاشقانه بود امروز در پستی اینستاگرامی از پایان اجباری سریال گیسو خبر داد. این کارگردان امروز در پستی گلایه آمیز از برخی انتقادها و کامنتهای غیرمحترمانه اظه...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، منوچهر هادی کارگردان سریال گیسو که ادامه فصل ۱ از سریال عاشقانه بود امروز در پستی اینستاگرامی از پایان اجباری سریال گیسو خبر داد. این کارگردان امروز در پستی گلایه آمیز از برخی انتقادها و کامنتهای غیرمحترمانه اظهار ناراحتی کرد و نوشت ؛

یک قسمت دیگر به پایان اجباری سریال گیسو باقی مانده و تمام مسئولیت خوب و بد این مجموعه تا پایان فصل دوم با من است. این در حالیست که به گفته منوچهر هادی هنوز سریال گیسو به اتمام نرسیده اما بناست ضبط این مجموعه بنا به شرایطی متوقف شود. اما بخوانیم که دلیل توقف اجباری سریال گیسو چه بود؟ 

 

چرا سریال گیسو متوقف متوقف می شود؟

 

سریال گیسو

 

چندی پیش برخی از خبرگزاری ها از محتوای نامناسب برخی از سریالها در پلتفرم های خانگی انتقاد کردند و در آن از زیز سؤال رفتن برخی از ارزشها سخن گفتند که در بین آنها نام سریال گیسو نیز به چشم می خورد. این در حالیست که جدا از پذیرفتن این انتقاد باید این موضوع را اضافه کرد که متأسفانه آثار فاخر در چندسال اخیر کم شده و در بین آثار منتشر شده هم انتقادات زیادی را می توان یافت.

پخش سریال گیسو از چندماه پیش تا کنون شروع شده و در یکی از پلتفرم ها به صورت اختصاصی در حال پخش است با استقبال نسبتاً خوبی همراه بوده توقف این مجموعه به سبب مسائلی که گفته شد با عث گردیده تا منوچهر هادی اظهار کند اگر بنا باشد این سریال ادامه داشته باشد مسئولیتی در آن نخواهد داشت.

مجموعه های زخم کاری ، می خواهم زنده بمانم ، دراکولا و گیسو در چند وقت گذشته پر طرفدارترین مجموعه های پلتفرم خانگی بودند که به گفته بسیاری از کارشناسان انتقادات محتوایی زیادی داشتند و این مسئله باعث ایجاد تغییراتی در محتوای آنها شد و واکنش بسیاری از بازیگران این مجموعه ها را به همراه داشت که در جدیدترین آنها هانیه توسلی اذعان کرد که نقشش در سریال زخم کاری تکه تکه شده.

 

فصل سوم سریال گیسو در راه است؟

 

سریال گیسو

 

به نظر می رسد با توجه به پست امروز منوچهر هادی فعلاً نباید منتظر پخش فصل سوم سریال گیسو بود و این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد که احتمالاً اختلاف تهیه کنندگان با سازمان ساترا یکی از مهمترین آنهاست.

 

چرا سریال گیسو متوقف می شود؟

 

مطالب مرتبط