تیغ زنی سایت … بازار !

به گزارش رصد روز ، واقعیتش همه جور دستبرد، زورگیری و خفتگیری دیده بودیم، الا از نوع رسانه ای اش که دیگر نوبر است؟! کاشف به عمل آمد طرف در فلان سایت، کانال و پیج خبری اش شیتیل می گیرد و براساس درخواست مشتری «علیه یا له» کسی، سازمانی یا شرک...

به گزارش رصد روز ، واقعیتش همه جور دستبرد، زورگیری و خفتگیری دیده بودیم، الا از نوع رسانه ای اش که دیگر نوبر است؟! کاشف به عمل آمد طرف در فلان سایت، کانال و پیج خبری اش شیتیل می گیرد و براساس درخواست مشتری «علیه یا له» کسی، سازمانی یا شرکتی قلم فرسایی می کند!

خب تا اینجای کار تا حدودی شاید قابل هضم است؛ چرا که در فضای مجازی و برخی سایت ها کارهای عامه پسند، تبلیغات از جنس بازارگرمی و خبرهایی از نوع بّه بّه و چّه چّه فراوان دیده ایم؛ به هر حال زندگی خرج دارد!

اما امان از روزی که قلم به ابزاری برای زورگیری و خفتگیری مبدل شود! آنگاه می مانی که این مدل «سرِ گردنه بگیری» دیگر از کجا و کی ظهور کرد؟! از خود می پرسی با ابزار قلم مردم را خفت کنی بدتر است یا با قمه و کلت کمری و امثال اینها؟! … آخر به این نتیجه می رسی که هر دو یک هدف را دنبال می کنند؛ خالی کردن جیب خلق الله به هزار کلک!

یک سایت نقطه بازار یقه ی خودروسازان، بانک ها، گردشگری و… را گرفته و تهدید می کند اگر شیتیل باب دندان ندهید علیه تان می نویسم و آبرو برایتان نمی گذارم و چنین و چنانتان می کنم!! … جل الخالق «قلم به مزدی» باب بود، اما «قلم به دزدی» را ندیده بودیم؟! به قول مادربزرگ خدا بیامرزم وقتی اتفاقات عجیب و غریبی رخ می داد، می گفت: «آخرالزمان شده ننه جون، باید دودستی سرتون رو بچسبید!»… منم در تایید کلامش می گفتم آره والله!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع: دانستنی آنلاین

 

 

مطالب مرتبط