تیپ “مهشید جوادی” بازیگر ساده بچه مهندس+ عکس

به گزارش رصد روز،  خیلی از بازیگران هستند که با بازی در نقش اول سریالی حسابی دیده میشن و میپرن اون بالا مالاها! مثلا ریحانه پارسا یا سحر قریشی و یا بازیگران نوپایی که در سریال جیران هستند همه و همه با نقش خوبی که داشتن و البته بازی خوبترش...

به گزارش رصد روز،  خیلی از بازیگران هستند که با بازی در نقش اول سریالی حسابی دیده میشن و میپرن اون بالا مالاها! مثلا ریحانه پارسا یا سحر قریشی و یا بازیگران نوپایی که در سریال جیران هستند همه و همه با نقش خوبی که داشتن و البته بازی خوبترشون تونستن به راحتی شناخته بشن و هی قدم قدم نرن جلو! مهشید جوادی نیز یکی از همین موارد هنرمندان می باشد که با بازی در سریال “بچه مهندس” تونست مخاطب رو جذب خودش کنه و شناخته بشه. مهشید جوادی البته که در سریال “آنام” نیز بازی داشته اما بچه مهندس یه چیز دیگه بود! مهشید جوادی در این کار نقش دختری چادری و محجبه و جذاب رو داشت که البته در واقعیت کاملا برعکس این موضوع هستش.

مهشید جوادی از دسته بازیگرای ژیگول استایل سینماست که اتفاقا خیلی هم علاقمند به عکس گرفتنه و در هر کجا و هر زمان که باشه عکسش رو میگیره و میذاره! این دختر دهه هفتادی روحیه ای شیطون هم داره و اهل ژست گرفتنه! حالا چرا اینو گفتیم چون برخی از خانومای بازیگر همانند بهاره رهنما و یا فریبا نادری هستند که فقط یاد گرفتن تند و تند عکس بگیرن بدون اینکه ژست و یا زیبایی خاصی در عکسشون دیده بشه اما مهشید خانوم جوادی اهل افکت و ژسته…

در ادامه اما تصویری از مهشید جوادی مشاهده می کنید که در اکران حضور دارد و موهای چتری خانوم خانوما مورد توجه کاربران قرار گرفت!

Untitled

استایل ترور شده مهشید جوادی که تا کجاها معلوم شد!

از دیگر مواردی که در بین بازیگران هستش و خیلی حرص مخاطب رو میاره، تیپ و سبک پوشش خانومای بازیگره که دو این سه چهار ساله یه جور نامتعارررف و خفن تیپ میزنن که قطعا اگه این موارد تو خیابون دیده شه باهاشون برخورد میشه!

اما بازیگران خیلی راحت و دلخواهانه به راه و رسم خود ادامه میدن و انگار نه انگار که قراره در این عرصه بازی کنن و مشغول باشن! مهشید جوادی نیز همونطور که گفتیم تیپای تو چشمی میزنه و در تازه ترین تصاویری هم که از خود منتشر کرد این مورد بیشتر به چشم میخورد. خانوم بازیگر شلواری گشاد پوشیدن که دایره هایی بزرگ و سوراخ روش داره و تا بالا هم میره! از طرفی کوتاهی قد شلوار خیلی تو تیر راس نگاه کاربران بود که بهش اشاره کردن و از زیر دستشون رد نشود! قطعا مهشید جوادی با چنین عکسی و لمی که داده قصدی جز جذب فالوور نخواهد داشت!

Untitled

Untitled

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ه

پاسخ دادن

۳۰ مرداد ۱۴۰۱


ترویج گناه ممنوع

آخرین اخبار