ثبت‌نام دریافت یارانه اعتباری آغاز شد

ثبت‌نام دریافت یارانه اعتباری خرید از نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد. به گزارش رصد روز، ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها از امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت آغاز شده ...

ثبت‌نام دریافت یارانه اعتباری خرید از نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد.

به گزارش رصد روز، ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها از امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه bon-org.tibf.ir مراجعه کنند.

سازمان‌ها و نهادها به منظور تجهیز کتابخانه‎‌ها یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی می‌توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‎ ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان‌ها و نهادها از امروز (چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه bon-org.tibf.ir مراجعه کنند.

همچنین در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امکانی فراهم شده تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه این نمایشگاه را تهیه کنند.

یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد و این یارانه صرفاً در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهد بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست خود را زودتر ثبت کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار