ثبت رکورد تولید روزانه کلاف گرم

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه ،  رکورد قبلی مجتمع فولاد سبا که به ۵۱۲۳ تن در ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری به دست آمده بود. این رکورد پس از توقف نصب قفسه هفتم و تعویض اتوماسیون نورد گرم مجتمع فولاد سبا و همچنین نوسازی ریخ...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه ،  رکورد قبلی مجتمع فولاد سبا که به ۵۱۲۳ تن در ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری به دست آمده بود. این رکورد پس از توقف نصب قفسه هفتم و تعویض اتوماسیون نورد گرم مجتمع فولاد سبا و همچنین نوسازی ریخته‌گری قدیمی رقم خورد.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا در ادامه به عوامل دست‌یابی به این رکورد اشاره کرد و گفت: افزایش نرخ تولید و کاهش توقفات که حاصل تلاش کلیه فولادمردان این مجتمع و همچنین حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت فولاد مبارکه است، از مهم‌ترین دلایل دست‌یابی به این رکورد روزانه به شمار می‌آید.

وی کسب این دستاورد افتخارآمیز را که حاصل عزم و اراده همکاران عزیز است تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با انجام طرح‌های توسعه تکمیلی این شرکت، هر چه سریع‌تر گام‌های بعدی در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایجادشده، برداشته شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار