ثبت یک رکورد جدید در شرکت به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت که در آذرماه سال جاری موفق شد به صدرنشینی خود به لحاظ مبلغ تراکنش های انجام شده ادامه دهد و در تعداد تراکنش های صورت گرفته نیز رتبه نخست PSP  های کشور را از آن خود کند در دی ماه نیز شاهد ثبت رکورد جدیدی بود. به گزارش اخ...

شرکت به پرداخت ملت که در آذرماه سال جاری موفق شد به صدرنشینی خود به لحاظ مبلغ تراکنش های انجام شده ادامه دهد و در تعداد تراکنش های صورت گرفته نیز رتبه نخست PSP  های کشور را از آن خود کند در دی ماه نیز شاهد ثبت رکورد جدیدی بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، به پرداخت ملت در دی ماه ۱۴۰۱ علاوه بر شناسایی بیش از ۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال درآمد جدا از اینکه میزان درآمدهای شناسایی شده خود را در ۱۰ ماهه سال جاری را به ۲۶ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال رساند در میزان درآمد کارمزد تراکنش ماهیانه رکورد جدیدی را خلق کرد.

این شرکت فعال در زمینه پرداخت های الکترونیک بیشترین میزان درآمد کارمزد تراکنش ماهیانه خود را در دی ماه به ثبت رساند و این میزان را به بیش از یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال افزایش داد.

بررسی ها نشان میدهد که در ده ماهه سال جاری مجموع درآمد کارمزد تراکنش ماهیانه به پرداختی ها ۹ هزار و ۱۷۸ میلیارد ریال بود که بیشترین میزان درآمد ماهیانه آن در دی ماه با ثبت رقم ۱ هزار و ۹۰ میلیارد ریال رقم خورد. گفتنی است این میزان در آذرماه یک هزار و ۸۶ میلیارد ریال بود.

جدول درآمد کارمزد تراکنش ماهیانه به پرداخت ملت در ده ماهه سال؛

ماه

درآمد کارمزد تراکنش (میلیون ریال)

فروردین

۹۰۷.۷۳۷
اردیبهشت

۹۸۰.۶۱۱

خرداد

۱.۰۲۹.۷۴۶
تیر

۱.۰۴۰.۷۹۱

مرداد

۱.۰۲۳.۷۰۱
شهریور

۹۸۰.۱۳۱

مهر

۱.۰۶۶.۲۲۶
آبان

۱.۰۶۳.۲۶۵

آذر

۱.۰۸۶.۰۰۱
دی

۱.۰۹۰.۹۳۹

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط