جاسازی ۱۱ بسته مواد مخدر در دهان

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه چنوب از دستگیری مواد فروشی خبر داد که بسته‌های مواد مخدر ار در دهانش جاساز کرده بود.

به گزارش رصد روز ، سروان «مهدی کیا شمشکی» عنوان داشت: ساعت ۱۳:۰۰ بیستم آبان ماه شهروندی به مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و اظهار داشت، راننده یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در حال توزیع مواد مخدر در اطراف ترمینال آزادی می‌باشد و بسته‌هایی از دهانش خارج و در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برای بررسی موضوع تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه ترمینال غرب به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در گشت زنی‌های نا محسوس صحت خبر تایید و طرح مهار و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم متهم به محض مشاهده ماموران کلانتری سوار بر خودرواش شده و به سمت ماموران با خودرواش حمله‌ور شد، گفت: در یک عملیات مقتدارانه پلیس، خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

سروان کیاشمشکی افزود: از داخل دهان متهم ۱۱ بسته هروئین کشف و متهم علت جاسازی مواد مخدر در دهانش را بعلیدن مواد مخدر قبل از دستگیری عنوان کرد که با عملکرد به موقع و سریع ماموران متهم موفق به بلعیدن مواد مخدر نشد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران تصریح کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر ۶ مرتبه توسط مراجع انتظامی دستگیر و روانه زندان شده است.

 

 

 

 

 

 

ایلنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار