جاماندگان رتبه‌بندی معلمان فقط تا این تاریخ فرصت دارند

به‌گفته سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، معلمان تا ۹ اردیبهشت برای بارگذاری مدارک رتبه‌بندی فرصت دارند. به گزارش رصد روز،رتبه‌بندی معلمان هم‌اکنون در مرحله ثبت اعتراض و بررسی اعتراضات فرهنگیان قرار دا...

به‌گفته سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، معلمان تا ۹ اردیبهشت برای بارگذاری مدارک رتبه‌بندی فرصت دارند.

به گزارش رصد روز،رتبه‌بندی معلمان هم‌اکنون در مرحله ثبت اعتراض و بررسی اعتراضات فرهنگیان قرار دارد و به‌گفته معاون امور مجلس رئیس جمهور بیش از ۳۰۰ هزار نفر از معلمان نسبت به رتبه‌ خود معترض هستند.

رضا مراد صحرایی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفته است: «اولویت ما در موضوع رتبه‌بندی دو مسئله است؛ نخست، معلمانی که فاقد رتبه هستند و دوم معلمان معترض به رتبه‌ها؛ فرایند رسیدگی به اعتراضات آغاز شده است و کارگروه‌های ارزیاب به ارزیابی مدارک افراد می‌پردازند، همزمان موضوع بازنگری آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان هم شروع شده است و موضوع پایش رتبه‌های اهداشده و وضعیت آنها در حال انجام است تا با نتایجی که از رسیدگی به اعتراضات به دست می‌آید بتوانیم آیین‌نامه را اصلاح کنیم.»

با وجود این، هم‌اکنون معلمان با دو پرسش اصلی مواجه هستند:

نخست، برای بارگذاری مدارک جدید تا چه‌زمانی فرصت دارند؟

دوم، آیا امکان بارگذاری مدارک جدید برای مواردی که به آن اعتراض نکرده‌اند هم فراهم می‌شود؟

در همین ارتباط مجتبی هاشمی؛ سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت مدارک جدید برای رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: معلمانی که مراحل رتبه‌بندی را طی و کارنامه خود را مشاهده کردند تا ۹ اردیبهشت برای بارگذاری مدارک جدید فرصت دارند.

وی افزود: برخی معلمان به‌دلیل طی نشدن تمام مراحل رتبه‌بندی و قطعی نشدن رتبه‌ها، موفق به مشاهده کارنامه خود نشدند که به‌محض قطعی شدن رتبه‌ها و تأیید توسط هیئت‌های ممیزه، کارنامه آنها قابل مشاهده خواهد بود و پس از آن ۱۰ روز برای ثبت اعتراض فرصت دارند، این گروه از معلمان نگران نباشند چون حق آنها برای ثبت اعتراض محفوظ است.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: به‌دلیل گستردگی کار، فرآیند قدری زمان‌بر شد اما به‌زودی تمام اعتراضات را تعیین تکلیف می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه کمیسیون موارد خاص به‌زودی تشکیل خواهد شد، متذکر شد: این کمیسیون پس از بررسی‌های لازم به معلمانی که بنا به دلایلی نتوانستند مدارک را بارگذاری کنند، فرصت مجدد خواهد داد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار