جدایی شهاب حسینی و پریچهر قنبری واقعیت یا شایعه؟

جدایی شهاب حسینی و پریچهر قنبری از آنجا بیشتر قوت می گیرد که نگاهی به بیش از 280 پست اینستاگرامی پریچهر قنبری هیچ اثری از شهاب حسینی را نشان نمی دهد

به گزارش رصد روز ، موضوع جدایی شهاب حسینی و پریچهر قنبری از آنجایی بیشتر مطرح شد که در شروع برنامه همرفیق خبری در برخی سایتها منتشر شد که در آن به آنفالو شدن پریچهر قنبری توسط شهاب حسینی پرداخته شده بود. جدا از این موضوع ،  نگاهی به بیش از ۲۸۰ پست اینستاگرامی پریچهر قنبری هیچ اثری از شهاب حسینی را نشان نمی دهد که این موضوع شائبه های جدایی این دو نفر را تا حدودی پر رنگ تر می کند. عدم اظهار نظر درباره جدایی در پاسخ به کامنت برخی نیز به پر رنگ شدن موضوع کمک می کند.

جدایی شهاب حسینی و پریچهر قنبری

 

 

در این صورت باید گفت که هرچند زندگی خصوصی این افراد به هیچ فردی مربوط نیست اما برای دنبال کنندگان آنان می تواند مسئله مهمی باشد. پرداختن به این مسئله تنها با اظهار نظر صریح آنها امکان پذیر خواهد بود. البته شائبه ها در این باره از مدتها قبل شروع شده بود اما در نهایت با سکوت دو طرف پاسخ متقنی برای آن پیدا نشد اما حالا با کنار هم گذاشتن برخی تکه های پازل کنار هم شاید این ماجرا تقویت شده باشد که امیدواریم هرگز اینطور نباشد اما در نهایت مستند حرف زدن در این باره تنها به اظهارنظر مشخص آنها در این باره بستگی خواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار