جدیدترین اعترافات پدر و مادر بابک خرمدین / قتل دختر و داماد

جدیدترین اعترافات پدر و مادر خرمدین از فجایع هولناکی خبر می دهد. قتل دختر و داماد خانواده از دیگر اعترافاتی بود که این پدر و مادر به آن اشاره کردند.

به گزارش رصد روز ، جدیدترین اعترافات پدر و مادر بایک خرمدین از فجایع هولناکی خبر می دهد. قتل دختر و داماد خانواده از دیگر اعترافاتی بود که این پدر و مادر به آن اشاره کردند. رئیس پلیس پایتخت گفت: دیشب در ادامه بازجویی ها درباره پرونده قتل بابک خرمدین ، پدر و مادر مقتول که جزو متهمان این پرونده هستند همچنین اعتراف کردند داماد و دخترشان را نیز چند سال گذشته به قتل رسانده‌اند. آنان ادعا می کردند داماد و دخترشان در خارج از کشور زندگی می کنند در صورتی که آنان را در داخل کشور به قتل رسانده اند.

قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز گفت: پدر بابک خرمدین اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.

 

جدیدترین اعترافات پدر و مادر بابک خرمدین / قتل دختر و داماد

 

پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه و هر کدام را در جایی رها کرده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران اظهار کرد : پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات خود درباره انگیزه شان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

وی افزود: براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

قاضی شهریاری ادامه داد: تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار