جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۱ آبان ۹۹ / افتضاح در بازار ارز

قیمتها در بازار ارز به سمت صعود رفته اند اما فعالان بازار معتقد هستند که این کار کاملا تعمدی است و برای جلوگیری از ضرر و زیان افرادیست که پیش از این اتفاقات ارز تهیه کرده اند. دلالان میدان فردوسی نیز امروز متعجب بودند و اعتقاد داشتند که ا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۲۱ آبان ۹۹ قیمت در شرایطی که این روزها انتظار ارزانی از بازار ارز می رود اما قیمت دلار ۲۱ آبان ۹۹ با اهمالی که در بانک مرکزی شاهد آن هستیم رو به افزایش گذاشت و این مسئله تبعات خود را روی سایر حوزه ها نیز گذاشت. قیمت دلار ۲۱ آبان ۹۹ در شرایطی به ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده که که همه شرایط حاکی از روند کاهشی قیمت دلار است اما عدم تعامل لازم بانک مرکزی با بازار ارز سبب شد تا امروز در بازار شاهد افزایش قیمتها باشیم. قیمت یورو ۲۱ آبان ۹۹ نیز افزایشی بود. این در حالیست که که کمتر از دو هفته پیش صرافیها با زدن برچسب هایی پشت ویترین خود اعلام کرده بودند که ” یورو خرید ندارند “.

قیمت یورو ۲۱ آبان ۹۹  ، ۳۲ هزار و ۵۰ تومان بود که نسبت به روز قبل افزایش قیمت را نشان می دهد. در عین حال باید از بانک مرکزی پرسید که چه عاملی باعث شده در روزهایی که باید دلار و یورو در کشور روند کاهشی داشته باشند این ارزها رو به افزایش گذاشته اند؟

خرید امروز صرافی ملی در خصوص دلار ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان و درباره یورو نیز ۳۱ هزار و ۵۰ تومان بود.

قیمتها در بازار ارز به سمت صعود رفته اند اما فعالان بازار معتقد هستند که این کار کاملا تعمدی است و برای جلوگیری از ضرر و زیان افرادیست که پیش از این اتفاقات ارز تهیه کرده اند. دلالان میدان فردوسی نیز امروز متعجب بودند و اعتقاد داشتند که این مسئله اصلا پذیرفتنی نیست زیرا آنها نیز منتظر کاهش قیمت ارز بودند.

با این حساب تنها مرجعی که در ابن باره می تواند پاسخگو باشد رئیس کل بانک مرکزی است که ییقیناً ابهامات زیادی را با پاشخگویی می تواند برطرف کند به شرط اینکه بعد از صحبتهای ایشان مثل چندماه قبل طوفان در بازار ارز به راه نیفتد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ / سکه فروشندگان دیروز را نقره داغ کرد

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۱۹ آبان ۹۹ / لیر ترکیه پرواز کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار