جدیدترین گوشی سامسونگ / مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱

جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 دارای قابلیتهای قابل توجهی است قیمت گلکسی اس 21 در حال حاضر حدود 28 میلیون است

به گزارش رصد روز ، جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ دارای قابلیتهای قابل توجهی است که میتواند نظرات زیادی را به خود جلب کند. این گوشی که از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۲۵ دی ۱۳۹۹ ) به بازار عرضه شد. این گوشی از همان ابتدا با طراحی ظریف و منحضر بفرد تمجید منتقدان را برانگیخت . نوع نمایشگر این گوشی Dynamic AMOLED 2X است که با ابعاد ۶.۸ اینچ (~۸۹.۸% نسبت نمایشگر به بدنه) چهره جالبی را در دست خریداران ایجاد می کند. قیمت گلکسی اس ۲۱ در حال حاضر حدود ۲۸ میلیون است گه از البته انتظار می رود بعد از کاهش نسبی دلار در آینده و عرضه بیشتر در بازار از قیمت آن کاسته شود. گوشی فوق هوشمند این کارخانه با عرضه این مدل در نخستین روزهای سال جدید میلادی عملا برای سایر رقبا خط و نشان کشید و به نظر می رسد حالا حالاها باید شاهد درخشش این مدل در بازار باشیم . مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱ را با هم مرور می کنیم :

 

جدیدترین گوشی سامسونگ / مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱

 

تمام مشخصات و توضیحات ارائه شده در این مقاله ممکن است با مشخصات و توضیحات واقعی کالا متفاوت باشد. سامسونگ حق ایجاد تغییرات در این سند و محصولی را که در اینجا شرح داده شده است ، در هر زمان و بدون تعهد سامسونگ برای ارائه اطلاع از این تغییر ، برای خود محفوظ می داند. کلیه عملکردها ، ویژگی ها ، مشخصات ، رابط کاربری گرافیکی و سایر اطلاعات محصول ارائه شده در این سند شامل مزایا ، طراحی ، قیمت گذاری ، اجزا ، عملکرد ، در دسترس بودن و قابلیت های محصول بدون محدودیت و محدودیت در آنها ، بدون اطلاع قبلی یا تعهد تغییر می کند. محتویات داخل صفحه تصاویر شبیه سازی شده هستند و فقط برای نمایش هستند.

موجود بودن رنگ ممکن است بر اساس کشور یا اپراتور متفاوت باشد.

اندازه صفحه نمایش Galaxy S21 Ultra 5G 6.8 “و در گوشه های گرد ۶.۶” است. میزان واقعی نمایش به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کمتر است.

وقتی که با سری های قبل مقایسه می کنیم

۸K Video Snap عکس هایی با حداکثر ۳۳ مگاپیکسل تولید می کند.

فقط در وضوح Full HD پشتیبانی می‌شود

مقدار حداکثر برش عکس وابسته به رزولوشن صفحه نمایش و اندازه اصلی عکس است.

Space Zoom ‏۱۰۰ برابر شامل «بزرگ‌نمایی اپتیک هیبرید ۱۰ برابر» و «بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۰۰ برابر» به‌علاوه فناوری «وضوح فوق‌العاده هوش مصنوعی» است. بزرگ‌نمایی بیشتر از ۱۰ برابر ممکن است باعث خراب شدن برخی تصاویر شود.

مقدار معمولی تحت شرایط آزمایشگاه شخص ثالث تست شده است. مقدار معمول مقدار متوسط ​​تخمین زده شده با توجه به انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری آزمایش شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت رتبه بندی شده (حداقل) برای Galaxy S21 Ultra 5G 4855mAh است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه ، الگوی استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.

 

جدیدترین گوشی سامسونگ / مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱

 

بر اساس مشخصات استفاده از یک کاربر متوسط ​​/ معمول تخمین زده شده است. بین سالهای ۲۰۲۰.۱۲.۰۷-۱۲.۱۸ در ایالات متحده و انگلستان توسط Strategy Analytics بصورت مستقل و با نسخه های قبل از عرضه SM-G998 تحت تنظیمات پیش فرض با استفاده از شبکه های ۵G Sub6 ارزیابی شده است (تحت شبکه ۵G mmWave آزمایش نشده است). ماندگاری واقعی باتری به محیط شبکه ، ویژگی ها و برنامه های استفاده شده ، فراوانی تماس ها و پیام ها ، تعداد دفعات شارژ و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است.

بر اساس نتایج شارژ سریع سریع از آزمایشات داخلی آزمایشگاه سامسونگ ، با آداپتور مسافرتی ۲۵W انجام شده در حالی که ۰٪ برق باقیمانده است ، با تمام خدمات ، ویژگی ها و صفحه خاموش. سرعت شارژ واقعی نیز ممکن است بسته به کاربرد واقعی ، شرایط شارژ و سایر عوامل متفاوت باشد. آداپتور مسافرتی ۲۵ وات به صورت جداگانه فروخته می شود.

 

جدیدترین گوشی سامسونگ / مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱

 

«شارژ بی‌سیم سریع ۲.۰ در ۱۰ وات یا بالاتر» در حال حاضر در «پایه شارژ بی‌سیم (EP-N5200)»، «پد شارژ بی‌سیم دوگانه (EP-P5200)» موجود است. شارژر بی‌سیم به‌صورت مجزا فروخته می‌شود. دیگر شارژرهای بی‌سیم سازگار با WPC، از شارژ بی‌سیم کمتر از ۵ وات پشتیبانی می‌کنند. سرعت واقعی شارژ ممکن است با توجه به مصرف واقعی، شرایط شارژ و عوامل دیگر متفاوت باشد. شارژر بی‌سیم نیاز به اتصال برق دارد. توصیه می‌شود برای عملکرد بهینه از کابل شارژ و/یا آداپتور مسافرتی سامسونگ استفاده کنید.

گوشی های هوشمند محدود به سامسونگ یا برند های دیگر که از شارژر بی سیم Qi استفاده می کنند، مثل Galaxy S21 5G, Galaxy S21+ 5G, Galaxy S21 Ultra 5G, Galaxy Z Fold2, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy S20, S20+‎, S20 Ultra, Z Flip, Note10, Note10+‎, S10e, S10, S10+‎, Fold, S9, S9+‎, S8, S8+‎, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5 و پوشیدنی هایی نظیر Galaxy Buds Pro, Galaxy Buds Live, Galaxy Watch3, Galaxy Watch Active2, Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch and Galaxy Buds. اگر توان باتری کمتر از ۳۰% باشد PowerShare بی سیم ممکن است عمل نکند. ممکن است با لوازم جانبی به خصوص، کاور ها، لوازم برند های دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ بر اساس محیط شبکه شما کار نکند.

 

جدیدترین گوشی سامسونگ / مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱

 

تعداد واقعی عکس ها و فیلم هایی که می توانند ذخیره شوند به تنظیمات دوربین شما بستگی دارد. در دسترس بودن فضای ذخیره سازی واقعی ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده و با توجه به کشور ، مدل ، اندازه پرونده و قالب متفاوت باشد.

موجود در مدل‌های ۵۱۲ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت. حافظه واقعی ممکن است بسته به نرم‌افزار ازپیش‌نصب‌شده متفاوت باشد.

Galaxy S21 Ultra 5G به عنوان IP68 ارزیابی شده است. بر اساس شرایط آزمایش برای غوطه وری در حداکثر ۱.۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی شود.

نیازمند اتصال بهینه ۵G است. سرعت واقعی ممکن است بر اساس کشور، منطقه، اپراتور و محیط کاربر متفاوت باشد.

پهنای باند های پشتیبانی شده توسط دستگاه ممکن است برا اساس منطقه یا تامین کننده سرویس متفاوت باشد.

در دسترس بودن شبکه ۵G ممکن است بر اساس کشور، تامین کننده شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد.

در دسترس بودن و کیفیت واقعی ممکن است بر اساس شرایط شبکه، کشور و اپراتور متفاوت باشد.

در دسترس بودن دو سیم کارت ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد. سیم کارت نانو به صورت جداگانه فروخته می شود. استفاده از eSIM در دستگاه گلکسی ممکن است توسط به روزرسانی نرم افزار فعال شود یا در برخی از کشورهایی که خریداری شده غیرفعال باشد. در دسترس بودن برنامه تلفن همراه eSIM بسته به شرکت مخابراتی ممکن است متفاوت باشد.

فقط در تلویزیون‌های هوشمندی در دسترس است که از Miracast پشتیبانی می‌کنند.

انعکاس حرکت فقط در دوربین سلفی در دسترس است.

Galaxy SmartTag جداگانه فروخته می شود.

 

جدیدترین گوشی سامسونگ / مشخصات و قیمت گلکسی اس ۲۱

 

برای دریافت اعلان‌های هوشمند، باید همه دستگاه‌ها را با SmartThings ثبت کنید. ورود به سیستم حساب سامسونگ، اتصال به Wi-Fi یا شبکه داده‌ها و پیکربندی تنظیمات در برنامه SmartThings Find الزامی است.

در قلم S Pen از قابلیت‌های کنترل بی‌سیم و بلوتوث پشتیبانی نمی‌شود.

 

 

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA 5G

مقایسه

عرضه
معرفی ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱
وضعیت موجود. عرضه شده در ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱
نمایشگر
نوع Dynamic AMOLED 2X
ابعاد ۶.۸ اینچ (~۸۹.۸% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، ۲۰:۹ (~۵۱۵ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus
– نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)
– نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
– حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت
– پشتیبانی از +HDR10
– فناوری Eye Comfort Shield برای محافظت از چشم
بدنه
ابعاد ۸.۹ × ۷۵.۶ × ۱۶۵.۱ میلی‌متر
وزن – ۲۲۹ گرم (نسخه mmWave)
– ۲۲۷ گرم (نسخه sub6)
ساخت پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس)، جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس Victus)، فریم آلومینیومی
– گواهی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا ۱.۵ متر برای ۳۰ دقیقه)
– سامسونگ پی (Visa، مسترکارت گواهی)
– پشتیبانی از استایلوس
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم and/or eSIM) یا دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))
پلتفرم
سیستم‌عامل در زمان عرضه – اندروید ۱۱
– One UI 3.1
تراشه – Exynos 2100 (پنج نانومتری) – نسخه گلوبال
– Qualcomm Snapdragon 888 (پنج نانومتری) – بازارهای آمریکا، چین و کره جنوبی
پردازنده مرکزی – ۸ هسته‌ای (یک هسته‌ی ۲.۹ گیگاهرتز Kryo 680، سه هسته‌ی ۲.۸ گیگاهرتز Kryo 680 و ۴ هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 680) – نسخه گلوبال
– ۸ هسته‌ای (یک هسته‌ی ۲.۸۴ گیگاهرتز Kryo 680، سه هسته‌ی ۲.۴۲ گیگاهرتز Kryo 680 و ۴ هسته‌ی ۱.۸۰ گیگاهرتز Kryo 680) – نسخه آمریکا، چین و کره جنوبی
پردازنده گرافیکی – Mali-G78 MP14 (نسخه گلوبال)
– Adreno 660 (نسخه چین، آمریکا و کره جنوبی)
حافظه
درگاه حافظه خیر
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت رم یا ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت رم یا ۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم
نوع حافظه UFS 3.1
دوربین
اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری با پوشش ۸۳ درجه، ۱/۱.۳۳ اینچ سایز سنسور، ۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز لیزر، لرزشگیر اپتیکال تصویر، f/1.8)
۱۰ مگاپیکسل (لنز پریسکوپ ۲۴۰ میلی‌متری تله‌فوتو با پوشش ۱۰ درجه، ۱.۲۲ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۳.۲۴ اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/4.9، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال ۱۰ برابر)
۱۰ مگاپیکسل (لنز ۷۰ میلی‌متری تله‌فوتو با پوشش ۳۵ درجه، ۱.۲۲ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۳.۲۴ اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/2.4، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال ۳ برابر)
۱۲ مگاپیکسل (لنز ۱۳ میلی‌متری اولتراواید با پوشش ۱۲۰ درجه، ۱.۴ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۲.۵۵ اینچ سایز سنسور، f/2.2، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، حالت Super Steady برای ضبط بدون لرزش ویدیو)
قابلیت‌ها فلش LED، خودکار-HDR، پانوراما
فیلم‌برداری ۸K@24fps، ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30/60/240fps، ۷۲۰p@960fps، HDR10+، ضبط صدای استریو.، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی ۴۰ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری با پوشش ۸۰ درجه، ۰.۷ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۲.۸ اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/2.2)
فیلم‌برداری سلفی ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30fps
صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری خیر
– صدای ۳۲ بیت / ۳۸۴ کیلوهرتز
– تنظیم شده توسط شرکت AKG
باتری
باتری باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
سرعت شارژ – شارژر سریع ۲۵ وات
– پشتیبانی از Power Delivery 3.0
– شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات با پشتیبانی از استانداردهای Qi و PMA
– شارژ معکوس ۴.۵ وات
قابلیت‌ها
حسگرها حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اولتراسونیک)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج
– پشتیبانی از سامسونگ Dex در دو حالت سیمی و بدون سیم
– پشتیبانی از +ANT
– دستیار صوتی بیکسبی با پشتیبانی از زبان محاوره
شبکه
فناوری GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
اتصالات
شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث ۵.۱، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
NFC بله
رادیو رادیو اف‌ام (فقط نسخه گلوبال در برخی مناطق)
USB USB Type-C 3.2، پشتیبانی از OTG
متفرقه
رنگ‌ها مشکی، نقره‌ای، آبی، قهوه‌ای
مدل‌ها SM-G998B، SM-G998B/DS (گلوبال); SM-G998U (آمریکا); SM-G998U1 (آمریکا، آنلاک شده); SM-G998W (کانادا); SM-G998N (کره جنوبی); SM-G9980 (چین)
نرخ مخصوص جذب (SAR) ۰.۷۷ وات بر کیلوگرم (سر)، ۱.۰۲ وات بر کیلوگرم (بدن)
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU) ۰.۷۱ وات بر کیلوگرم (سر)، ۱.۵۸ وات بر کیلوگرم (بدن)
حدود قیمت در زمان عرضه حدود ۱۲۵۰ یورو

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار