جزئیات انتخاب یارانه نقدی و کالابرگ اعلام شد

به نظر می رسد براساس نتایج طرح آزمایشی صورت گرفته در استان هرمزگان دیگر سرپرستان خانوار در صورت اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی نیاز به انتخاب بین یکی از دو روش دریافت یارانه نبوده و هم زمان می توانند از هر دو نوع روش پرداخت یارانه بنا ...

به نظر می رسد براساس نتایج طرح آزمایشی صورت گرفته در استان هرمزگان دیگر سرپرستان خانوار در صورت اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی نیاز به انتخاب بین یکی از دو روش دریافت یارانه نبوده و هم زمان می توانند از هر دو نوع روش پرداخت یارانه بنا بر نیاز خود برخوردار شوند.

به گزارش رصد روز،دکتر عادل شهرزاد معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان در گفتگو با برنامه نمودار رادیو ایران به تشریح نتایج طرح آزمایشی کالابرگ الگترونیک در این منطقه پرداخت.

وی در توضیح این طرح گفت: سرپرستان خانوار با استفاده از همه کارتهای پبانی خود می توانند یک ماه قبل از دریافت یارانه نقدی به صورت اعتباری از فروشگاههای زنجیره ای واحد های صنفی منتخب اقدام به خرید ۱۷ قلم کالای اساسی تعریف شده خرید کنند و باقی مانده یارانه ایشان هم در صورتی که همه مبلغ صرف خرید کالا نشده باشد در زمان وارزی یارانه های نقدی به حساب بانکیشان واریز می شود.

وی تاکید کرد در عمل سرپرستان خانوار نیاز به انتخاب بین دریافت نقدی یا استفاده از کالابرگ نخواهند بود. دکتر شهرزاد تاکید کرد با نهایی شدن این مراحل آزمایشی به زودی زمان اجرای طرح در کل کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار