جزئیات برگزاری آزمون قوه قضائیه اعلام شد + اعلام زمان دریافت کارت آزمون

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و جزئیات برگزاری آزمون فوق العاده مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش رصد روز، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و جزئیات برگزاری آزمون فوق العاده مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

بنا بر اعلام مرکز سنجش،‌پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی،آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۱  این آزمون در یک نوبت صبح روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت سال جاری در تهران در ۵۰ حوزه امتحانی سطح کشور برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون کلیه متقاضیان از روز سه شنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه لغایت پنج شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه، برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه ثبت نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org  قرار خواهد گرفت.

متقاضیان این آزمون برای تهیه پرینت برگه ورود به جلسه، لازم است در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه مذکور مراجعه و با وارد نمودن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد نسبت به مشاهده و تهیه پرینت برگه ورود به جلسه اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان می‌توانند برای شرکت در جلسه آزمون با همراه داشتن برگه ورود به جلسه و همچنین اصل اوراق هویتی شامل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار در زمان اعلام شده به محل حوزه امتحانی مندرج در برگه ورود به جلسه مراجعه نمایند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار