جزئیات ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا

روش دریافت ویزای امریکا از طریق ویزای تنوع نژادی یا همان لاتاری گرین کارت آمریکا، راحت ترین راه برای مهاجرت دائم به امریکا می باشد. با رسیدن زمان ثبت نام لاتاری، از سراسر جهان، تعداد بسیار زیادی از مردم کشورهای مختلف در این قرعه کشی شرکت ...

به گزارش رصد روز، روش دریافت ویزای امریکا از طریق ویزای تنوع نژادی یا همان لاتاری گرین کارت آمریکا، راحت ترین راه برای مهاجرت دائم به امریکا می باشد. با رسیدن زمان ثبت نام لاتاری، از سراسر جهان، تعداد بسیار زیادی از مردم کشورهای مختلف در این قرعه کشی شرکت می کنند تا بتوانند شانس خود را برای دریافت گرین کارت امریکا امتحان کنند.

دنیای اقتصاد نوشته است فرد متقاضی ثبت نام باید ضمن داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام کرده و منتظر اعلام نتایج بماند تا در صورت برنده شدن امور دریافت ویزای خود را انجام داده و در نهایت گرین کارت خود را دریافت کرده و به امریکا مهاجرت کند.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از روز چهارشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۲۰ و ۳۰ شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا تا روز سه شنبه ۹ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ) ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار