جزئیات فوت جواد روحی؛ زندانی معترض

به گزارش رصد روز،  بهداری زندان نوشهر اعلام کرد: روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ مددجو جواد روحی با پای خودش به بهداری مراجعه و عنوان کرد بی‌حال است. پس از گرفتن علام حیاتی جواد‌ روحی و مشورت با پزشک زندان برای جواد‌ روحی قرص دیکلوفناک و قرص س...

به گزارش رصد روز،  بهداری زندان نوشهر اعلام کرد: روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ مددجو جواد روحی با پای خودش به بهداری مراجعه و عنوان کرد بی‌حال است. پس از گرفتن علام حیاتی جواد‌ روحی و مشورت با پزشک زندان برای جواد‌ روحی قرص دیکلوفناک و قرص سرماخوردگی تجویز شد.

همچنین در پی اعلام شرح حال به پزشک زندان در ساعت بیست وی دستور اکسیژن تراپی برای مددجو صادر کرد و روحی ۱۵ دقیقه زیر اکسیژن بود و مجدد به خوابگاه مراجعه‌ کرد.

با توجه به سابقه مراجعه مددجو به بهداری، معاینه وی و انجام اقدامات پزشکی و درمانی در مورد او به هم‌بندی‌هایش‌ توصیه شد در صورت‌ بروز هرگونه مشکلی مجددا مسئولان پزشکی و درمانی را در جریان ‌بگذارند.

ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد ۹ شهریور‌ در تماس مجدد با بهداری عنوان می‌شود حال روحی بد‌ شده که اینبار در مراجعه به خوابگاه مشاهده می‌شود مددجو تشنج کرده است. اقدامات تخصصی پزشکی و‌ درمانی روی روحی انجام و در حین انجام اقدامات با اورژانس برای انتقال مددجو به بیمارستان هماهنگی صورت می‌گیرد.

با حضور عوامل اورژانس در زندان، مددجو به ماشین ‌منتقل شده و هماهنگی لازم با سوپروایزر بیمارستان نوشهر انجام می‌شود که متاسفانه با وجود رسیدن بیمار به بیمارستان و‌ انجام اقدامات پزشکی معمول وی‌ جانش را از دست می‌دهد.

 

مطالب مرتبط