جزئیات ماجرای افشین پرورش و گلاب آدینه

جزئیات ماجرای افشین پرورش و گلاب آدینه ابعاد تازه تری به خود گرفته است. گلاب آدینه متهم شده که بازیگران زن را که سیواش اسعدی را متهم به آزار جنسی کرده اند از برخی پروژه هایی که در آنها حضور داشته حذف کرده است.

به گزارش رصد روز ، چند وقت پیش بود که سیاوش اسعدی همسر سابق نورا هاشمی و داماد سابق گلاب آدینه توسط ریحانه پارسا به تعرض جنسی متهم شد موضوعی که بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت. این مسئله که گمان می شد تبعات آن در حال فروکش کردن است اما افشین پرورش که قبلا نیز در پروژه های مشابه ورود کرده بود این بار پای گلاب آدینه را به ماجرای سیاوش اسعدی باز کرد. جزئیات ماجرای افشین پرورش و گلاب آدینه را با هم مرور می کنیم.

افشین پرورش بلاگری است که به جهت افشاگری های پیاپی درباره چند چهره هنری از جمله آیدین آغداشلو در فضای مجازی شناخته می شود، این بار به سراغ گلاب آدینه رفته است و او را متهم به پنهان کاری و عدم حمایت از هنرمندان زنی کرد که توسط داماد سابقش یعنی سیاوش اسعدی مورد آزار قرار گرفته بودند. متاسفانه خانم گلاب آدینه پس از آگاهی از آزار های داماد سابقش سیاوش اسعدی به دفعات زنان و دختران آزار دیده را از آن دسته از پروژه های تئاتری و سینمایی که خود در آن فعال بوده حذف کرده است

واکنش گلاب آدینه 

جزئیات ماجرای افشین پرورش و گلاب آدینه

آقای پرورش ممنون میشوم پروژه‌هایی را که من دست‌اندرکار آن بودم و مانع حضور خانم های آزار دیده شده ام نام ببرید

 

 

گلاب آدینه همچنین در پستی موقت نوشت:

اگر خانمی را می شناسید که توسط من از این فهرست انبوه کارها حذف شده اند حتمن اعلام بفرمایید
جهت یاد آوری دوباره: جهت راستی آزمایی این همه افیلم و تئاتر که من بازیگر آن بوده ام ،به تهیه کننده و کارگردان این آثار مراجعه بفرمائید.

ارائه ی این فهرست نه برای اثبات چیزیست چون نیازی به اثبات کردن نیست که فقط و فقط به دلیل احترام به کسانیست که سالیان سال با علاقمندی کارهای مرا دنیال کرده اند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار