جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره شد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در شرایطی که کشور هنوز درگیر بیماری کرونا است، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق کسب و کار واحدهای صنفی، جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره شد.

به گزارش رصد روز، قاسم نوده فراهانی گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایطی که هنوز کشور درگیری بیماری کرونا است، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه با اجرای طرح فروش فوق‌العاده نوروزی از تولید داخلی حمایت می‌شود، افزود: لذا با فراهم آمدن فرصت عرصه محصولات و کالاهای ایرانی به نوعی از واحدهای صنفی رسمی دارای پروانه کسب نیز حمایت می‌شود.

وی اظهار داشت: در این طرح تمرکز بر روی عرضه کالاهایی مورد نیاز شب عید خانواده ها است، بنابراین برای حضور گروه‌های صنفی مواد غذایی مانند آجیل، میوه ، شیرینی و پوشاک، کیف و کفش تمرکز شده است.

وی در مورد میزان تخفیفات در این جشنواره بیان داشت: در اجرای این طرح بر عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب تاکید بسیاری شده است، همچنین مقرر شده تا کالاها حتما با برچسب قیمت در معرض دید خریداران قرار گیرد و فروشنده نیز به ارائه فاکتور فروش شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه در طرح مذکور تاکید بر عرضه کالاهای تولید داخلی است، گفت: مردم نباید انتظار تخفیفات غیرواقعی را داشته باشند، اما با توجه به وضعیت اقتصادی سعی شده تا کالا با سود کم عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی مهم اجرای جشنواره، جلوگیری از ازدحام مردم است، افزود: این جشنواره با حضور واحدهای صنفی دارای پروانه کسب اسفند امسال برگزار و تا نیمه فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

نوده فراهانی بیان داشت: ثبت‌نام، نظارت، ارزیابی و رسیدگی و پاسخگویی به شکایت نیز بر عهده اتحادیه و اتاق‌های اصناف است.

وی گفت: واحدهای صنفی متقاضی شرکت در این جشنواره نیز برای دریافت مجوز حضور و مشارکت در جشنواره باید به اتحادیه صادرکننده پروانه کسب خود مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط