جنجال یوسف تیموری در تایلند+ عکس

به گزارش رصد روز، یوسف تیموری در سال ۱۳۷۳ زمانی که ۱۵ ساله بود، در شرکت کلک خیال دوره ساخت فیلم های انیمیشن را گذراند و بعد در سال ۱۳۷۴ وارد کلاس های هنرپیشگی استاد سمندریان شد و در آنجا برای بازی در تئاترتوسط نصرالله رادش به محمد رحمانیا...

به گزارش رصد روز، یوسف تیموری در سال ۱۳۷۳ زمانی که ۱۵ ساله بود، در شرکت کلک خیال دوره ساخت فیلم های انیمیشن را گذراند و بعد در سال ۱۳۷۴ وارد کلاس های هنرپیشگی استاد سمندریان شد و در آنجا برای بازی در تئاترتوسط نصرالله رادش به محمد رحمانیان معرفی شد. او در سال ۱۳۷۵ در سریال هوای تازه ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد. این بازیگر در سال ۷۶ با مجموعه «سیب خنده» شناخته شد. یوسف تیموری سیب خنده را همیشه بعنوان یک کار استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می‌داند و می گوید با بازی در این مجموعه با رضا عطاران انگار مدرک کار طنز گرفتم. شهرت یوسف تیموری با سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران و سریال « زیر آسمان شهر» مهران غفوریان به اوج رسید. یوسف تیموری در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب وارد عرصه سینما شد.

یوسف تیموری چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد.او در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ خبر طلاق خود با همسرش را اعلام کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا مجرد هستم.

یوسف تیموری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری منشوری از جشن خصوصی تولدش در تایلند جنجال به پا کرده است.

یوسف تیموری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار