جوابیه معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پیرامون انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران

معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی اخبار منتشر شده پیرامون فیش حقوقی یکی از مدیران جوابیه صادر کرد. به گزارش رصد روز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، متن جوابیه به شرح ذیل می باشد...

معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی اخبار منتشر شده پیرامون فیش حقوقی یکی از مدیران جوابیه صادر کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

در پی انتشار فیش حقوقی مربوط به یکی از مدیران شورای اسلامی شهر تهران، معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، توضیحات ذیل را به منظور تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند: فیش منتشر شده حقوقی مربوط به یکی از نیروهای ثابت قطعی شهرداری تهران می باشد که به صورت مامور در شورای اسلامی شهر تهران مشغول به خدمت می باشد، از آن جایی که مرکز هزینه حقوق مدیر مربوطه حراست شهرداری تهران بوده، از این رو بند ها و جزئیات فیش منتشر شده مربوط به سیستم حقوق و دستمزد مجموعه شهرداری تهران و طبق مقررات شهرداری می باشد و شورای اسلامی شهر تهران هیچ گونه دخل و تصرفی در اعمال بندهای مربوط به فیش حقوقی کارمندان شهرداری ندارد.
معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار