جوانی مادر بریتنی همه را شگفت زده کرد+ عکس

به گزارش رصد روز، بریتنی اسپیرز از سه سالگی مشغول یادگیری رقص شد و در پنج سالگی در فستیوال محلی بروی صحنه رفت و در همان سن در گروه کُر کلسیای محل زندگی خود نیز حضور داشت. او سپس وارد رشته ژیمناستیک شد و در اغلب مسابقات شرکت می کرد تا اینک...

به گزارش رصد روز، بریتنی اسپیرز از سه سالگی مشغول یادگیری رقص شد و در پنج سالگی در فستیوال محلی بروی صحنه رفت و در همان سن در گروه کُر کلسیای محل زندگی خود نیز حضور داشت. او سپس وارد رشته ژیمناستیک شد و در اغلب مسابقات شرکت می کرد تا اینکه با تشویق مادرش در ۸ سالگی برای آزمون هنرپیشگی تست داد.

بریتنی اسپیرز در سال ۱۹۹۲ که ۱۱ ساله بود بعد از حضور در برنامه تلویزیونی «جستجوی ستاره» مورد توجه قرار گرفت و توانست در چندین تبلیغات بازرگانی ایفای نقش کند. بریتنی سال ۱۹۹۷ در ۱۷ سالگی زمانی که مشغول تحصیل در مقطع دبیرستان بود، وارد یک گروه موسیقی پاپ دخترانه بنام «اینسوس» شد. او سپس یک یک آهنگ منتشر کرد که دیده نشد تا اینکه در تور کنسرت آمریکا با حمایت مجله نوجوانان آمریکایی شرکت کرد و بعد از آن وارد گروه موسیقی ‘N Sync شد. بریتنی در نوامبر ۲۰۱۶ بریتنی در زمان ساخت موزیک ویدوی آهنگ «مهمانی چرت زدن» با سام اصغری از بازیگران این کلیپ وارد یک رابطه عاشقانه شد و در نهایت هم روز ۹ ژوئن ۲۰۲۲ مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

عکسی عجیب و غریب از مادر بریتنی خواننده معروف و همسر سام اصغری در فضای مجازی منتشر شد که جوانی او برای کاربران عجیب به نظر می رسد.

بریتنی اسپیرز

 

 

مطالب مرتبط