حداقل حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

​بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۷ میلیون تومان پیشنهاد شد. به گزارش رصد روز،اخبار دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می دهد دولت برای سال آینده کف حقوق کارمندان را ۷ میلیون تومان در نظر گرفته است. این درحالی ...

​بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۷ میلیون تومان پیشنهاد شد.

به گزارش رصد روز،اخبار دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می دهد دولت برای سال آینده کف حقوق کارمندان را ۷ میلیون تومان در نظر گرفته است.

این درحالی است که در بودجه ۱۴۰۱ حداقل حقوق کارمندان دولت حدود ۵ میلیون تومان بوده است. در سال ۱۴۰۱ ابتدا متوسط افزایش حقوق ۱۰ درصدی در بودجه گنجانده شد اما در نیمه دوم سال دولت با افزایش مجدد ۱۰ درصدی حقوق ها موافقت کرده و تحت لایحه ای جدید اصلاحات در پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان اعمال شد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه دولت، برای افزایش حقوق کارکنان متوسط افزایش ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده است. پیش از این رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شاهد افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان  هستیم، گفته بود: سه سناریو برای مدلهای مختلف این افزایش لحاظ شده است. همچنان مدل دقیق این افزایش مشخص نیست و در نهایت باید دید که در مجلس چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

کارگر

پاسخ دادن

۱۱ دی ۱۴۰۱


اخه 7 ملیون بنظر شما خرج نصف ماه یک خانواده را جواب میده؟ چرا مگه کارمندا یا کارگرا چه گناهی کردن که همیشه باید شرمنده و خجالت زده خانواده باشند

آخرین اخبار