حداکثر افزایش حقوق سال آینده ۳۵ میلون تومان / مالیات حقوق شرط افزایش بیشتر!!!

حداکثر افزایش حقوق سال آینده 35 میلون تومان / مالیات حقوق شرط افزایش بیشتر این موضوع چکیده تصمیماتی بود که امروز در خصوص سقف افزایش حقوق در سال 1400 اتخاذ شد.

به گزارش رصد روز ، همزمان با شروع سال جدید مسئله افزایش حقوق کارگران و کارمندان مهمترین دغدغه تصمیم گیران در این مورد. افزایش حقوق در سال جدید با ضریب اعلام شده احتمال بالا رفتن برخی از دریافتی ها را تا مرز ۵۰ یا ۴۰ میلیون تومان امکان پذیر می کرد به طوریکه رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشستی خبری به این موضوع اشاره و خواست که کسی تعجب نکند!!! اما امروز در نهایت مشخص شد که حداکثر افزایش حقوق سال آینده ۳۵ میلون تومان خواهد بود و بیش از این مقدار باید با اخذ مالیات همراه باشد. سید احسان خاندوزی با اشاره به جزئیات مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق ۱۴۰۰ گفت: دولتی که در سال های اخیر برای اخذ مالیات از سفته بازان و غیر مولدها کوتاهی کرد برای سال ۱۴۰۰ درآمد کافی ندارد تا افزایش حقوق کارمندان دولت را متناسب با ترم اعمال کند.

 

حداکثر افزایش حقوق سال آینده ۳۵ میلون تومان / مالیات حقوق شرط افزایش بیشتر!!!

وی افزود: بنابراین ما در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود. تا دست کماندکی از تبعیض و نارضایتی کاهش یاد به همین جهت حداقل حقوق را ۳.۵ تومان و حداکثر حقوق را که قبلا ۴۸ میلیون تومان بود به ۳۳ میلیون تومان کاهش دادیم.

در ادامه حداکثر افزایش حقوق سال آینده ۳۵ میلون تومان / مالیات حقوق شرط افزایش بیشتر!!! می خوانیم  نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش ۲۵% را برای حقوق بگیران و ۱۰ میلیون تومان قرار دادیم و برای بالاتر از ۱۰ میلیون پلکان معکوس افزایش حقوق تعریف کردیم تا نابرابری ها کاهش یابد.

خاندوزی گفت: امیدوارم در سال آینده دولتی بر سرکار بیاید که با گرفتن مالیات از سوداگران و غیرمولدها درآمد بیشتری برای افزایش حداقل حقوقها داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار