حسام نواب صفوی در آی سی یو بستری شد / آخرین وضعیت حسام نواب صفوی

حساب نواب صفوی در آی سی یو بستری شد اطرافیان این بازگیر سینمایی در خصوص آخرین وضعیت او گفتند که جای نگرانی نیست و به گفته پزشکان همه چیز تحت کنترل است

به گزارش رصد روز ، حساب نواب صفوی در آی سی یو بستری شد این خبر را یکی از خاص ترین چهره های سینمایی ایران در صفحه اینستاگرامش مطرح کرد. این بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون با انتشار پستی در این زمینه نوشت تأسفانه علیرغم رعایت تمام پروتکل ها خیلی غیر منتظره و ناگهانی دچار کرونا شدم باور کردنى نبود که حال خوب و بدم تنها چند ساعت فاصله داشت ممنونم از دکتر هاشمیان عزیزم که از همان اولین دقایقى که متوجه شدم دلسوزانه و صبورانه منو رو همراهى کردن. سید حسام نواب صفوى آى سى یو یکى از بیمارستانهاى تهران. بیمارستان حسام نواب صفوی موضوعی بود که به دلیل برخی مسائل از آن اسمی برده نشد اما پزشک معالج این چهره سینمایی همانطور که در پست اینستاگرامی او مشخص کرده دکتر هاشمیان است. آخرین وضعیت حسام نواب صفوی را از اطرافیان او جویا شدیم.

 

 

آنها در خصوص آخرین وضعیت حسام نواب صفوی گفتند فعلا وضعیت در مورد او نرمال است و جای نگرانی نیست و پزشکان مثل همیشه با حداکثر تلاش از او مراقبت می کنند.

 

 

پیشتر این چهره سینمایی بعد از فوت علی انصاریان در پستی حزن انگیز نوشت: پدر عزیزتر از جانم امشب مهمان داری همسایه قدیمی مان علی انصاریان که پیشتر پدر بزرگوارش در قطعه ۲۲۲ آرمیده بود. امشب شب اول قبر رفیق عزی من علی است که امروز تمام مردم ایران،داغدار او هستند.بى شک این همسایگى از خیابان میرداماد تا قطعه ٢٢٢بهشت زهرا، در کائنات بى دلیل نیست. مواظب او باش که بسیار با تو نزدیک است و تا ابد در کنار تو خواهد بود.

 

 

حسام نواب صفوی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ است که امروز خبر بستری شدن او اطلاع رسانی شد. بیمارستان حسام نواب صفوی درباره شرایط او گفت جای نگرانی وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است.

حسام نواب صفوی در آی سی یو به این خاطر بستری است که مراقبتهای ویژه به منظور جلوگیری از تشدید وضعیت کرونایی در مورد او صورت گیرد وگرنه مسئله ای که فعلا جای نگرانی داشته باشد مطرح نیست.

 

اظهارات جنجالی این بازیگر معروف سینما در چندسال گذشته در خصوص برخی قراردادها و سخت سلیقه بودن او در خصوص انتخاب فیلمنامه ها از علتهایی هستند که گفته می شود باعث کم کاری او در چندسال گذشته شده.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار