حضور فعال و اثربخش بانک رفاه کارگران در سمینار مدیریتی سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی در صنعت سلامت

سمینار مدیریتی سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی در صنعت سلامت با مشارکت و حضور اثربخش بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور برگزار شد. به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سمینار با حضور برخی از مسئولان و مدیران دو...

سمینار مدیریتی سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی در صنعت سلامت با مشارکت و حضور اثربخش بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور برگزار شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سمینار با حضور برخی از مسئولان و مدیران دولتی، جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در صنعت تجهیزات پزشکی، کارآفرینان و مدیران واحدهای نوآور و فناور با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت سلامت کشور در محل پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سخنرانان این سمینار و مدیران استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در آن، طی سخنانی از همراهی و اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از حوزه سلامت کشور قدردانی کردند.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران با برپایی غرفه در حاشیه این سمینار برخی از خدمات و فعالیت‌های حمایتی خود در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سلامت را برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان تشریح کرد.

مطالب مرتبط