حضور فعال پلاسکوکارسایپا در بازار قطعات و خدمات پس از فروش/ تولید قطعات محصولات جدید سایپا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز گفت: برگزاری نمایشگاه با هدف بازار یابی و عرضه محصولات به مشتریان ...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز گفت: برگزاری نمایشگاه با هدف بازار یابی و عرضه محصولات به مشتریان است و شرکت پلاسکوکارسایپا هم در این زمینه بر اساس برنامه ریزی انجام شده با حضوری فعال در عرصه نمایشگاهی به دنبال توسعه بازارهای خود است. [/box]

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، محمد هاشمی خواه با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس سیاست های جدید گروه خودروسازی سایپا مبنی بر اینکه تمامی شرکت های این گروه، باید بتوانند بازاریابی و فروش محصولات خود را انجام داده و درآمد زایی داشته باشند، شرکت پلاسکوکارسایپا هم در سال جاری با حضور مستمر در عرصه نمایشگاهی نسبت به سال گذشته توانسته مسیر خوبی را در توسعه کسب و کار خود دنبال کند.

او افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده با شرکت های سایپایدک و همراه خودرو سایپا، شرکت پلاسکوکارسایپا توانسته علاوه بر تامین نیاز خودروهای تولیدی گروه سایپا، در حوزه قطعات و خدمات پس از فروش هم شرایط خوبی ایجاد کند.

هاشمی خواه تصریح کرد: پلاسکوکارسایپا با قدمت حدود ۵۹ سال توانسته در سال های اخیر به عنوان یک شرکت فعال در حوزه قطعات سپر، رودری و کنسول خودروهای گروه سایپا، خود را در بازار مطرح کند و برای گروه سایپا ارزش آفرین باشد.

او افزود: با حمایت های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا این شرکت در چند ماه اخیر حضوری فعال در بازار قطعات داشته و در نمایشگاه های مختلفی که از ابتدای سال تاکنون برگزار شده شرایط کسب و کار مناسبی را ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا افزود: قطعا تا پایان سال در نمایشگاه های خودرو سراسر کشور حضور خواهیم یافت و امیدواریم بتوانیم علاوه بر سایر روش هایی که برای توسعه کسب و کار دنبال می کنیم، در این حضور نمایشگاهی به برنامه های تعریف شده خود برسیم که خوشبختانه تاکنون شرایط خوبی را دنبال کرده ایم.

او افزود: پلاسکوکارسایپا در تولید محصولات جدید گروه سایپا نیز فعالیت های خوبی را شروع کرده و با طراحی قالب های جدید و به کارگیری دستگاه های مدرن و مطابق با تکنولوژی روز بر اساس برنامه ای مدون در تلاش برای تولید قطعات خاص این محصولات هستیم

هاشمی خواه تاکید کرد: با توجه به اینکه تعدادی از خودروهای گروه سایپا در حال حاضر از خطوط تولید خارج شده اند ولی در جامعه تعداد زیادی از آنها وجود دارد، بر اساس برنامه ریزی به دنبال آن هستیم که برای بازار قطعات در این زمینه هم حضوری پر رنگ تر از گذشته داشته باشیم و با تولید قطعاتی چون رودری، سپرها و کنسول در این زمینه ارائه خدمات بهتری به مشتریان داشته باشیم.

او تاکید کرد: در تلاش هستیم ظرفیت عملیاتی شرکت را افزایش دهیم و از حداکثر آن بهره ببریم تا علاوه بر تامین نیاز محصولات تولیدی گروه سایپا، در بازار قطعات و تامین خواست سایر شرکت های خودروساز داخلی ارائه خدمات داشته باشیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار