حضور موفق چهارسوق مالی پارسیان در نمایشگاه کیش اینوکس ۱۴۰۱

چهارسوق مالی پارسیان به عنوان نخستین سوپر مارکت مالی کشور حضوری موفق و تاثیرگذار در نمایشگاه کیش اینوکس ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه مالی پارسیان؛ نمایشگاه کیش اینوکس ۱۴۰۱ که با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت خدمات مالی و شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور برگزار شد، شاهد اولین حضور شرکت‌های عضو گروه مالی پارسیان و بانک پارسیان بصورت منسجم و یکپارچه در قالب “چهارسوق مالی پارسیان” بود. این غرفه که توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد، نمادی کامل از یک زنجیره خدمات مالی در تمام حوزه‌ها از جمله بانک، بیمه، سرمایه‌گذاری، کارگزاری، لیزینگ و صرافی بود که توانمندی گروه بزرگ و خوشنام پارسیان را در صنعت مالی کشور به نمایش گذاشت.

براساس این گزارش؛ در روزهای برگزاری نمایشگاه حضور مدیران و مسئولین بلند پایه حوزه مالی و اقتصادی کشور از جمله رییس کل بیمه مرکزی، عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، مدیرعامل فرابورس ایران، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، مدیران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ایران، رییس کانون نهادهای سرمایه‌گذاری و مدیران بانک‌ها و نهادهای مالی در چهارسوق مالی پارسیان به خوبی نمایان بود.

حضور معاونین و مدیران ارشد بانک پارسیان، گروه و شرکت‌های خانواده پارسیان و دیدارهای متعدد با مسئولین و اقتصاددانان و مشتریان بالقوه‌ای که در این غرفه حضور می‌یافتند رونق خاصی به آن بخشیده بود و مذاکرات بسیار موثر و مفیدی در این دیدارها صورت گرفت.

غرفه چهارسوق مالی در طول برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس به یکی از پر رفت و آمدترین غرفه‌های امسال تبدیل گردید و مدیرعامل گروه مالی و مدیران عامل شرکت‌های مختلف عضو گروه، ضمن برگزاری جلسات و دیدارهای خصوصی، بصورت مستقیم و رو در رو نیز با مراجعان و بازدیدکنندگان و مشتریان به دیدار و گفتگو پرداختند. حضور رسانه‌ها و انجام مصاحبه‌های متعدد نیز از سایر نکات قابل توجه در چهارسوق مالی پارسیان بود تا هرچه بیشتر خدمات گسترده آن را به مشتریان و مردم معرفی نمایند.

در پایان نمایشگاه نیز با ارزیابی‌های انجام شده توسط ستاد اجرایی نمایشگاه کیش اینوکس ۱۴۰۱، تندیس ویژه نمایشگاه به عنوان یکی از غرفه‌های برتر به “چهارسوق مالی پارسیان” اعطا شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط