حضور ۴۰۰ استارت آپ در رویداد فناورانه اینوتکس

 سجاد عباسی فشمی با بیان اینکه ۴۰۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، گفت: در این دوره از نمایشگاه رویدادهای مختلفی برگزار می شود که فناوران بتوانند مشکلات خود را در توسعه کسب‌وکار و جذب سرمایه رفع کنند. 

به گزارش رصد روز، سجاد عباسی فشمی، دبیر اجرایی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در افتتاحیه اینوتکس۲۰۲۲ که  در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: نمایشگاه اینوتکس با شعار «نوآوری و فناوری زیر یک سقف» ۱۰ سال است که برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با سه هدف «سرمایه گذاری و سرمایه پذیری فناوری» ،« همکاری‌های B2B» و «شبکه سازی در حوزه فناوری» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، گفت: در این دوره از نمایشگاه رویدادهای مختلفی برگزار می شود که فناوران بتوانند مشکلات خود را در توسعه کسب‌وکار و جذب سرمایه رفع کنند.

دبیر اجرایی اینوتکس گفت: در یکی از بخش‌های اینوتکس ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری در فروم حکمرانی تنظیم‌گری یا رگولاتوری دانش بنیان ها برگزار می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارت آپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برپا شده که در آن جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده‌های حضوری و برخط  ارائه می شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار