حمایت بانک رفاه کارگران از کودکان سندرم داون

دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندرم داون، با حمایت اثربخش و مشارکت فعال بانک رفاه کارگران برگزار شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌ه...

دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندرم داون، با حمایت اثربخش و مشارکت فعال بانک رفاه کارگران برگزار شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از این رویداد حمایت کرد و در برگزاری آن مشارکت فعال داشت.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با مشارکت در تهیه و تدوین بسته‌های فرهنگی و آموزشی با هدف آموزش و جامعه‌پذیر کردن کودکان سندرم داون، از این رویداد حمایت کرد. تعداد زیادی از این بسته‌های فرهنگی و آموزشی طی این همایش به صورت رایگان در اختیار کودکان سندرم داون و خانواده‌های آنان قرار گرفت.

شایان ذکر است، سخنرانان این مراسم ازجمله دکتر رامین رضایی مدیرکل توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور و دکتر پوراندخت بنیادی رئیس کانون سندرم داون ایران از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این رویداد و اقدامات اثربخش این بانک در حوزه مسئولیت‌های‌اجتماعی قدردانی کردند.

گفتنی است، این رویداد با حضور برخی از مدیران عالی بانک رفاه کارگران از جمله بهرام فرهی و سید مجید کفائی به ترتیب مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و رئیس اداره حسابداری این بانک و جمعی از هنرمندان مطرح کشور ازجمله مرضیه برومند، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، نعیمه نظام‌دوست، باران نیکراه و… و با شرکت خانواده‌های دارای عضو سندرم داون در محل سالن شهید آوینی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار