خانوم بازیگر خارجی چه دینی دارد؟

به گزارش رصد روز،  آن ماری سلامه متولد سال ۱۹۹۰ میلادی (۲ مرداد ماه ۱۳۶۹) در دهکده توریستی و اسکی فاریا در لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از مؤسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ‌التحصیل شده‌است. سپس مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای ...

به گزارش رصد روز،  آن ماری سلامه متولد سال ۱۹۹۰ میلادی (۲ مرداد ماه ۱۳۶۹) در دهکده توریستی و اسکی فاریا در لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از مؤسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ‌التحصیل شده‌است. سپس مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است. وی مدتی به عنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان فعالیت داشت و سپس با استعداد و تلاش خود توانست در پروژه‌های تاریخی و مدرن با کارگردان‌های ژاپنی، لبنانی و ایرانی همکاری داشته باشد. او با نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata omri در میان مردم شناخته شد. آن ماری سلامه با بازی در سریالی ۲۰۰ قسمتی لبنانی به نام ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، بسیار معروف شد.

عکس هایی از  آن  ماری سلامه بازیگر لبنانی که به زبان فارسی مسلط بوده و مسیحی است در سریال  نجلا بازی می کند منتشر شده است.

آن ماری سلامه

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار