خبرهای ضد و نقیض از استیضاح وزیر صمت

به گزارش رصد روز، مصومه پاشایی دبیر کمیسیون صنایع مجلس امروز اعلام کرد نظر نهایی کمیسیون درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا ظهر مشخص خواهد شد. به گفته پاشایی در صورتی که آمار کمتر از ۱۰ نفر باشد استیضاح منتفی است. این خبر در حالی...

به گزارش رصد روز، مصومه پاشایی دبیر کمیسیون صنایع مجلس امروز اعلام کرد نظر نهایی کمیسیون درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا ظهر مشخص خواهد شد. به گفته پاشایی در صورتی که آمار کمتر از ۱۰ نفر باشد استیضاح منتفی است.

این خبر در حالی اعلام شده که پیش از این لطف الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معاون، گفت بود که؛ سه گروه از نمایندگان تقاضای استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را تهیه کرده بودند که در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس این موضوع در دستور کار قرار گرفت. سیاهکلی همچنین گفته بود: نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر صمت از پاسخ‌های وی قانع نشدند و طرح استیضاح فاطمی امین در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تصویب رسید.

به گفته این عضو کمیسیون صنایع،  قرار است روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین در صحن مجلس اعلام وصول شود و پس از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس، استیضاح وزیر صمت در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

صبح امروز، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در واکنش به خبر برکناری اش گفت: «شوخی نکنید.»

در چند روز گذشته هم، خبرگزاری اصولگرای تسنیم، در خبری مدعی شده بود: «به نظر می‌رسد درباره مدیریت عالی یکی از مهمترین وزارتخانه‌های اقتصادی یعنی وزارت صنعت، معدن و تجارت که اتفاقاً چالش‌های قابل‌توجهی هم برای دولت و هم شخص رئیس‌جمهور ایجاد کرده است، احتمالاً تصمیم‌گیری شود تا شاهد اصلاح برخی رویه‌ها و بهبود وضعیت خودرو باشیم.» خبری که همان روز توسط سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تکذیب شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط