خبر خوش برای فرهنگیان

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره تصمیم برای عدم پرداخت معوقات رتبه بندی به شدت تکذیب می‌شود. به گزارش رصد روز،تدوین طرح رتبه‌بندی معلمان از سال ۱۳۹۰ توسط آموزش و پرورش صو...

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره تصمیم برای عدم پرداخت معوقات رتبه بندی به شدت تکذیب می‌شود.

به گزارش رصد روز،تدوین طرح رتبه‌بندی معلمان از سال ۱۳۹۰ توسط آموزش و پرورش صورت گرفته است. رتبه بندی معلمان یکی از طرح هایی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان در نظر گرفته شده است و اهداف مختلفی را دنبال می کند. بر اساس این لایحه در طرح رتبه بندی معلمان آن ها را  در چهار گروه طبقه بندی کرده و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شود. در رتبه بندی معلمان با توجه به بودجه ی موجود مبلغ حقوق معلمان افزایش پیدا می کند. اخرین اخبار مربوط به طرح رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.

اخبار منتشرشده درباره پرداخت‌نشدن معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان منتشر شد.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخبار منتشرشده درباره پرداخت‌نشدن معوقات رتبه‌بندی را تکذیب کرد.

بر اساس گزارش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در متن این تکذیبیه آمده است:

«شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره اتخاد تصمیم برای عدم پرداخت معوقات رتبه‌بندی به‌جد تکذیب می‌شود. همچنین گزارش‌های خبری منتشرشده در فضای رسانه‌ای و خبری از سوی معاون وزیر، پیرامون میزان تخصیص و زمان پرداخت اعتبارات حق‌التدریس و اخباری پیرامون نبود اعتبارات خزانه‌داری نیز از سوی این معاونت تکذیب می‌شود.»

اخبار رسمی صرفا از درگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش انتشار می‌یابد. بدیهی است جعل اخبار مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط