خبر خوش رئیس بانک مرکزی به متقاضیان وام ازدواج

طبق قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۷ بوده است، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون (۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است. به گزارش رصد روز،وام ازدواج کمکی از  ط...

طبق قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۷ بوده است، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون (۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله است.

به گزارش رصد روز،وام ازدواج کمکی از  طرف دولت برای به جوانان و تازه عروس و دامادها می باشد. وام ازدواج هر ساله بر حسب تورمی که در جامعه ایجاد می شود افزوده می گردد.  سود وام ازدواج بسیار کم است .وام ازدواج و دریافت آن شرایط متفاوتی دارد.وام ازدواج  کمک بسیار خوبی برای زوج های جوان است.

رئیس کل بانک مرکزی درباره تغییر رقم وام ازدواج و فرزندآوری در بودجه سال آینده گفت: تصمیم گیری در این خصوص با ما نیست و در مجلس و دولت رقم نهایی مشخص می‌شود.به گزارش تسنیم،علی صالح آبادی درباره تغییر رقم وام ازدواج و فرزندآوری در بودجه سال آینده، گفت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار