خبر خوش سایپا درباره زمان تحویل خودروها

طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود. به گزارش رصد روز،معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود. حسین کاظمی طرقی،...

طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.

به گزارش رصد روز،معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.

حسین کاظمی طرقی، افزود: تا پایان هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل خواهد شد؛ عدد یاد شده بیانگر افزایش ۵۵ درصدی تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مشتریان است.

وی با تاکید بر اینکه تحویل خودرو به مردم به صورت مستمر طی هفته های آتی ادامه خواهد داشت، گفت: از آنجا که تحویل خودرو به مردم، در مقایسه با سال های گذشته بی سابقه بوده و ناوگان حمل و نقل نمی تواند به سرعت خودروها را از کارخانه به نمایندگی ها منتقل کند، مشتریان می توانند جهت تسریع در تحویل خودرو، در صورت تمایل نسبت به ثبت سیستمی درخواست تحویل حضوری به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی های سراسر کشور، اقدام کنند.

کاظمی طرقی با بیان اینکه افزایش تیراژ تولید منجر به افزایش سرعت در تحویل خودرو به متقاضیان شده است، ادامه داد: در صورتی که مشتریان با رویه یاد شده بخواهند خودرو خود را تحویل بگیرند، هزینه حمل بابت تحویل حضوری خودرو بعلاوه بیمه بدنه دو هفته ای (بصورت رایگان) به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه به امکان واریز وجه برای مشتریان اشاره کرد و گفت: شرایط تمدید واریز وجه برای متقاضیان خرید در سامانه یکپارچه عرضه خودرو که حائز شرایط ثبت نام بوده اند اما موفق به واریز وجه نشده اند فراهم شده است و مشتریان در این خصوص نباید نگرانی داشته باشند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار