خطا در واریز یارانه معیشتی / یارانه معیشتی به اشتباه حذف شد؟

با واریز یارانه معیشتی فروردین ماه، برخی می‌گویند یارانه به حساب آنها واریز نشده و برخی می‌گویند مبلغ واریزی کم است. سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره مبلغ کم واریزی‌ها توضیح داده اما هنوز توضیحی درباره عدم واریز یارانه گروه دیگر داده نداده...

به گزارش رصد روز، با واریز یارانه معیشتی فروردین ماه برخی از مردم می‌گویند که مبلغ واریز شده برای آنها کم است. سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که چهارمین قسط وام کرونا از حساب مشمولان کم شده و همین سبب تفاوت در رقم واریزی‌هاست.

اما گروه دوم افرادی‌اند که می‌گویند با وجود گذشته چهار تا پنج روز از زمان یارانه معیشتی، هنوز پولی به حساب آنها واریز نشده است.

این ابهام همچنان وجود دارد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت کار هم توضیحی در این مورد نداده است. به همین دلیل مشخص نیست که آیا خطایی در واریز یارانه معیشتی صورت گرفته یا عده‌ای از لیست یارانه‌بگیران حذف شده‌اند.

زمزمه حذف یارانه نقدی ماهانه مدتی است که شنیده می‌شود اما تاکنون هیچ مقام مسئولی درباره حذف یارانه معیشتی چیزی نگفته است. از طرف دیگر رقم اعتبار واریز یارانه معیشتی در بودجه ۱۴۰۰ هم هیچ تغییری نکرده است و مانند سال ۹۹ است. چیزی که نشان می‌دهد خبری از حذف یارانه‌بگیران نیست. پس مشکل کجاست.

چرا یارانه فروردین واریز نشد؟

آنچه در ادامه می‌آید نظرات برخی از مخاطبان در خصوص واریز نشدن یارانه معیشتی فروردین ماه است.

«چهار روز از زمان واریز یارانه فروزدین گذشته. مال ما هم، هنوز واریز نشده! یعنی بعدا واریز میکنن یا اصلا دیگه نمیدن؟»

«سلام یارانه معیشتی با ۵سر عایله فروردین ماه تا کنون واریز نشد.»

«چرا یارانه ها را واریز نمیکند؟»

«منم این ماه یارانه نگرفتم. ان شاء اله حذفم نکن. یه نفرم.»

« برای خانواده ما هم واریز نکردن عجب عیدی دادن دستشون درد نکنه با این عید دادنشون.»

«ماسه نفریم چرا برا یک نفر ریختید؟»

«قبلا بیارانه معشیتی واریز میشد این برج نیومده؟»

«یارانه ماهم واریز نشد پدر من بیکاره.»

«من فقط یکبار یارانه معیشتی دریافت کردم و جالب اینجاست که من نه بیمه هستم و نه شغل دولتی دارم،فقط یکبار برای ما سه نفر واریز شد و دیگر واریز نکردند.»

«ما یه خانواده ی پنج نفری هستیم که پدرمون سال پیش فوت کرده و نمی دونم چه اتفاقی افتاده که با شروع سال یارانه معیشتی ما رو توی این شرایط نابسامان واریز نکردند واقعا متاسفم با این مدیریت و برنامه‌ریزی‌تون.»

«من نه خونه دارم نه ماشین. مستاجرم با ۴بچه. ولی یارنه ام این برج قطع شداخه چرا»

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار