خوانندگی علی انصاریان به سبک حبیب!+ ویدیو

علی انصاریان فوتبالیست مشهور و بازیگر سینما و تلویزیون است که ۱۵ بهمن ۹۹ دارفانی را وداع گفت. این هنرمند در زمان حیات در فیلم و سریال های زیادی بازی کرد و در خاطر مخاطبان مانده است.

به گزارش رصد روز،  علی انصاریان فوتبالیست مشهور و بازیگر سینما و تلویزیون است که ۱۵ بهمن ۹۹ دارفانی را وداع گفت. این هنرمند در زمان حیات در فیلم و سریال های زیادی بازی کرد و در خاطر مخاطبان مانده است. ویدئویی از خوانندگی علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شده است.

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) فوتبالیست، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. انصاریان پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه ، تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد. اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد. انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان تهران بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار