خوانندگی پیمان طالبی مجری شبکه سه

هرچند خوانندگی پیمان طالبی مسبوق به سابقه است اما شاید در شرایطی که تصمیماتی برای ادامه فعالیت این مجری گرفته شود و با توجه به اینکه اتفاقاً مهارتهای آهنگسازی و خوانندگی خوبی را می توان در او جستجو کرد بتوان گفت خوانندگی می تواند زمینه دی...

به گزارش رصد روز ، پیمان طالبی مجری این روزها پرحاشیه کشور که البته با توجه به اظهارات صریحی که در برنامه زنده شبکه سه داشت مورد تقدیر بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت بعد از شنیدن خبر توبیخ خود در صفحه شخصی خود نوشت ” گنه کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مس گری ” این شاید شروع حاشیه های مجری جوان شبکه سه باشد که حالا باید منتظر بود و دید تبعات این رفتار در تصمیم گیری مدیران شبکه سه در خصوص سرنوشت او چه خواهد بود. چند روز پیش نیز نجمه جودکی دیگر مجری صدا و سیما به صورت ناگهانی از اجرا خداحافظی کرد. اما چیزی که در خصوص پیمان طالبی باید به آن اشاره کرد این است که امروز در صفحه اینستاگرام این مجری تکه هایی از خوانندگی او منتشر شد. هرچند خوانندگی پیمان طالبی مسبوق به سابقه است اما شاید در شرایطی که تصمیماتی برای ادامه فعالیت این مجری گرفته شود و با توجه به اینکه اتفاقاً مهارتهای آهنگسازی و خوانندگی خوبی را می توان در او جستجو کرد بتوان گفت خوانندگی می تواند زمینه دیگر فعالیت این مجری باشد.

آقای مجری در سال ۲۰۱۴ موفق شد رتبه دوم آهنگسازی در جشنواره ABU سریلانکا را به دست آورد و تجربه خوانندگی در چند برنامه رادیویی را نیز دارد.

طالبی چندسالیست با برنامه پزشکی و درمانی طبیب در شبکه سه حضور دارد و مجری برنامه هفتگی زنده رود در شبکه استانی اصفهان می باشد.

او که متولد ۱۳۶۶ است چندسال قبل با ندا مصباح ازدواج کرد. هرچند که این چهره قبلا به وابستگی بیشترسش به رادیو اشاره کرده اما باید گفت که از همان ابتدای شروع به کار در تلوزیون چیزی از مجریان مشهور رسانه ملی کم نداشت بلکه در برخی مهارتها از آنان جلوتر نیز بود.

این مجری که برنامه اش در شبکه سه مدتهاست مورد استقبال مردم قرار گرفته به دلیل اینکه به برخی از مسئولین توصیه کرد تا در این شرایط حرفی نزنند مورد غضب قرار گرفته است.

 

خوانندگی پیمان طالبی مجری

خوانندگی پیمان طالبی مجری

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار