خودکشی آزاده نامداری تأئید شد / جزئیات اختلاف آزاده نامداری با همسرش

با توضیحات جدید قاضی شهریاری خودکشی آزاده نامداری تأئید شد اما جزئیا اختلاف آزاده نامداری با همسرش مسئله ای بود که به صورت تلویحی سرپرست جنایی دادسرای تهران به آن پاسخ داد.

به گزارش رصد روز ، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با توضیحاتی که درباره فوت آزاده نامداری داد به همه ابهام پاسخ داده شد. بنا به اظهارات این قاضی که از ابتدای این موضوع در صحنه حضور داشت با کشفیات صورت گرفته از خانه و تأئید مصرف داروهای ضد افسردگی قوی به وسیله پزشکی قانونی موضوع خودکشی آزاده نامداری تأئید شد . سرپرست دادسرای جنایی تهران با بیان این توضیح که گویا بنا بود مرحومه همسر خود را در این سفر همراهی کند گفت: تا لحظه آخر بنا بود که این مسئله اتفاق بیفتد اما به واسطه اختلاف آزاده نامداری با همسرش این موضوع منتفی شد. البته همسر ایشان فکر میکرد که مرحومه پیش خانواده خود حضور دارد و خانواده مرحومه نیز با این فکر که او با همسر و فرزند خود مسافرت رفته طی مدت زمان وقوع حادثه از او بی اطلاع بودند. جزئیات اختلاف آزاده نامداری با همسرش اما موضوعی است که در پرسش خبرنگار که به صورت تلویحی از قاضی شهریاری پرسید مورد اشاره قرار گرفت.

قاضی شهریاری در ادامه تأئید کرد: مسمومیت عمدی با دارو کاملاً محرز است که با این اظهارنظر باید گفت خودکشی آزاده نامداری تأئید شد . شهریاری با نکات دیگری که از این پرونده پر ابهام داد مشخص کرد که آزاده نامداری از زندگی خود احساس نارضایتی می کرد بنابراین اگر تا قبل از این اظهارات مسئله اختلاف آزاده نامداری با همسرش تردیدی در موردش داشت حالا دیگر باید قویاً گفت که گمانه زنی هایی که صورت می گرفت البته نه همه آنها درست بوده جزئیات اختلاف آزاده نامداری آزاده نامداری با همسرش موضوعی بود که شهریاری توضیحات بیشتری در آن نداد و به همان توضیح کوتاه بسنده کرد. این قاضی ویژه قتل با اشاره به نامه ای که در خانه مرحومه پیدا شده از تعیین تکلیف اموال نامداری گفت که البته اطلاعاتی زبیشتری در مورد آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است پیکر آزاده نامداری ساعت ۱۰ روز دوشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار