خوشگذرانی حمید فرخ نژاد بعد از مهاجرت جنجالی+ عکس

به گزارش رصد روز، حمید فرخ نژاد در دوران دانشجویی تجربه ساخت چند فیلم کوتاه را بدست آورد تا اینکه با خسرو سینایی (کارگردان) توسط دخترش سمیرا در دانشگاه آشنا شد. به این ترتیب حمید فرخ نژاد سال ۱۳۶۹ در ۲۱ سالی با فیلم «کوچه های عشق» اولین ت...

به گزارش رصد روز، حمید فرخ نژاد در دوران دانشجویی تجربه ساخت چند فیلم کوتاه را بدست آورد تا اینکه با خسرو سینایی (کارگردان) توسط دخترش سمیرا در دانشگاه آشنا شد. به این ترتیب حمید فرخ نژاد سال ۱۳۶۹ در ۲۱ سالی با فیلم «کوچه های عشق» اولین تجربه بازیگری را بدست سپس بعنوان دستیار آقای سنایی کنار ایشان حضور داشت. او در ادامه از سال ۱۳۷۶ نویسندگی را با نوشتن فیلمنامه فیلم «کوچه پاییز» شروع کرد و سال ۱۳۷۸ در فیلم «عروس آتش» بعنوان بازیگر بسیار مورد توجه قرار گرفت. فعالیت خود در قاب تلویزیون را هم از سال ۱۳۸۶ با سریال «حلقه سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سپس سال ۸۷ در سریال «آغوش های خالی» ادامه داد. حمید فرخ نژاد درحال حاضر به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

حمید فرخ نژاد بازیگر سرشناس ایرانی که این روزها سریال سقوط از او در شبکه خانگی در حال پخش است، عکسی را از خود در حال گشت و گذار در خارج به اشتراک گذاشت.

حمید فرخ نژاد

مطالب مرتبط