دختر امیرمهدی ژوله پدرش را سورپرایز کرد!!! + فیلم

به گزارش رصد روز ، امیرمهدی ژوله درحالی تولد ۴۲ سالگی خود را جشن می گیرد که در آن توسط دخترش سورپرایز شد. دختر امیرمهدی ژوله با کنار هم گذاشتم تصاویری از پدرش در سنین مختلف و ادغام آنها با صدای خود تولد پدرش را تبریک گفت. این تبریک آنقدر ...

به گزارش رصد روز ، امیرمهدی ژوله درحالی تولد ۴۲ سالگی خود را جشن می گیرد که در آن توسط دخترش سورپرایز شد. دختر امیرمهدی ژوله با کنار هم گذاشتم تصاویری از پدرش در سنین مختلف و ادغام آنها با صدای خود تولد پدرش را تبریک گفت. این تبریک آنقدر به دل نشست که حتی برخی بازیگران با استوری کردن آن تولد این نویسنده و بازیگر را تبریک گفتند. امیرمهدی ژوله متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ است. ژوله در سال ۸۰ ابتدا در هفته نامه تماشاگران شروع به فعالیت کرد.

او در سالهای بعد در روزنامه های جهان فوتبال ، ایران ورزشی و در نهایت در هفته نامه چلچراغ ستون گرفت. او نویسندگی ۱۸ سریال را در کارنامه خود دارد و در ۱۴ مجموعه و فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر و نویسنده توانمند کشورمان پس از آنگه مطالبی را در برنامه استندآپ کمدی در خصوص برخی چهره ها مطرح کرد مورد حمله طرفداران یک خواننده زیرزمینی قرار گرفت و پس از آن در حالی که طی یک هفته ۵۵ هزار فالوور جمع کرده بود تصمیم گرفت صفحه اینستاگرام خود را ببند او دلیل اینکار را اینطور بیان کرد” اگر نتوانم در این صفحه از شرافت خود و همکارانم دفاع کنم این صفحه به چه دردی می خورد؟ او در همان سال به همراه مهران غفوریان نفر اول استندآپ کمدی شد.

این بازیگر در سال ۹۴ صاحب فرزندی به نام گندم شد. متأسفانه ژوله مبتلا به بیمارس ام اس است که تاکنون توانسته به خوبی از خود در برابر این بیماری مراقبت و آن را کنترل کند.

 

دختر امیرمهدی ژوله پدرش را سورپرایز کرد!!!

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار