درآمد ۴۶ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در نخستین ماه از قرن جدید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بانک تجارت در ادامه مسیر موفقی که از ۲ سال قبل در پیش گرفته موفق شد تا در فروردین ماه امسال درخشش خوبی را ثبت و درآمد قابل توجهی را کسب کند. اثرگذاری نماد وتجارت در بازار سرمایه طی ۳ ماه گذشته نیز باعث شد تا این...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بانک تجارت در ادامه مسیر موفقی که از ۲ سال قبل در پیش گرفته موفق شد تا در فروردین ماه امسال درخشش خوبی را ثبت و درآمد قابل توجهی را کسب کند. اثرگذاری نماد وتجارت در بازار سرمایه طی ۳ ماه گذشته نیز باعث شد تا این نماد معاملاتی در اوج نوسانات بازار با بازدهی ۲۴.۲۵ درصدی پرچمدار نمادهای بانکی در بازار پرتلاطم بورس باشد.

جزئیات درآمد ۴۶ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در فروردین ماه

 

عملکرد بانک تجارت در فروردین ماه نوید روزهای خوبی را در ادامه راه می دهد بخصوص اینکه در اولین ماه بهار به واسطه تعطیلات امکان فعالیت مستمر برای بانک وجود نداشت و این عملکرد مربوط به نیمی از ماه فروردین است.

بانک تجارت در ماه گذشته ۳۳ هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال درآمد تسهیلاتی شنایی کرد. درآمد سپرده گذاری این بانک نیز بیش از ۴ هزار و ۵۲ میلیارد ریال نشان میدهد. همچنین از محل اوراق بدهی نیز ۲ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال درآمد دیده می شود. درآمد سرمایه گذاری ها و کارمزد نیز به ترتیب ۲۷۹ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال و ۶ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال بود.

به این ترتیب مجموع درآمدهای محقق شده بانک تجارت در ماه فروردین به بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال رسید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار