درآمد ۵۰ هزار میلیارد ریالی مؤسسه اعتباری ملل طی ۷ ماه / ثبت دو رکورد در شاخصهای مالی

مجموع درآمدهای مؤسسه اعتباری ملل در حالی در مهرماه سال جاری به حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال می رسد که میزان درآمد این مؤسسه نسبت به ماه قبل و مجموع درآمد تسهیلاتی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش های قابل توجهی را نشان میدهد  به گزارش اخت...

مجموع درآمدهای مؤسسه اعتباری ملل در حالی در مهرماه سال جاری به حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال می رسد که میزان درآمد این مؤسسه نسبت به ماه قبل و مجموع درآمد تسهیلاتی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش های قابل توجهی را نشان میدهد 

به گزارش اختصاصی رصد روز، رقابت مؤسسات اعتباری و بانکها در ارائه خدمات به مشتریان طی دوسال گذشته به سبب شرایط حاکم بر اوضاع اقتصادی کشور به اوج خود رسیده و ایجاد تمایز جدی در موضوع مشتری مداری و ارائه خدمات بانکی بیش از هر زمانی ادبیات واحد این بخش اقتصادی است. طرحهای نوین تسهیلاتی، خدمات سپرده گذاری، بانکداری دیجیتال سهولت در پرداخت تسهیلات و امنیت سرمایه ها مهمترین شق رقابت بانکها و مؤسسات اعتباری را تشکیل می دهد که در در دو سال گذشته با شدت بیشتری در جریان است.

بررسی ها نشان میدهد که مؤسسه اعتباری ملل در بازه زمانی فروردین تا پایان مهر سال جاری حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال درآمد محقق کرده که درآمد تسهیلاتی این مؤسسه بیشترین سهم در سبد درآمدهای آن را داشت. درآمد تسهیلاتی مؤسسه اعتباری ملل در پایان مهرماه ۱۴۰۱ به ۴۷ هزار و ۵۴ میلیارد ریال رسید و این میزان ۹۴ درصد درآمدهای آن را در بازه زمانی مورد اشاره شامل می شود.

همچنین درآمد سپرده گذاری، سرمایه گذاری و کارمزد ملل طی هفت ماهه سال در مجموع ۲ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال بود که درآمد سپرده گذاری به میزان ۱ هزار و ۷۰۱ میلیارد ریال سهم عمده ای را به خود اختصاص می دهد.

بیشترین میزان درآمد تسهیلاتی این مؤسسه اعتباری در تسهیلات مرابحه و مشارکت مدنی دیده می شود که به ترتیب ۱۶.۳۴۱ و ۲۸ هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال بود.

رکوردهایی که جابجا شد

 

نکته قابل توجه در افزایش درآمد تسهلاتی ملل نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. بررسی ها نشان می دهد که مجموع درآمد تسهیلاتی این مؤسسه در ۷ ماهه سال قبل ۳۱.۳۵۷ میلیارد ریال بود که این میزان رشد ۵۰ درصدی را در ۷ ماهه سال جاری ثبت کرد و به ۴۷ هزار و ۵۲ میلیارد ریال رسید.

همچنین مجموع درآمدهای مؤسسه اعتباری ملل با رشد ۱۸ درصدی نسبت به ماه قبل همراه بود. بررسی گزارشات ماهانه حاکی از آن است که مجموع درآمدهای شهریور ماه ۴۲ هزار و ۱۳۹ میلیارد بود که با رشد ۱۸ درصدی در مهرماه به ۴۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال تکیه زد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار