در پذیره نویسی اتکاسا شرکت کنیم یا نه؟

در روزهای بد بازار پذیره نویسی یکی از مهمترین پارامترهایی است که می تواند اتفاقات خوبی را سهامداران خود رقم بزند در این میان سهم اتکاسا امروز پذیره نویسی میشود اما محاسن و معایب پذیره نویسی چیست؟ 

به گزارش رصد روز ، در روزهای بد بازار پذیره نویسی یکی از مهمترین پارامترهایی است که می تواند اتفاقات خوبی را سهامداران خود رقم بزند در این میان پذیره نویسی اتکاسا امروز شروع میشود اما معایب و محاسن پذیره نویسی ها چگونه است؟

نماد اتکاسا که امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۲/۳۰ پذیره‌نویسی می‌شود، نماد یک شرکت بیمه‌ای است و برای تاسیس شرکت سرمایه اولیه جذب می‌کند. اما سرمایه‌گذاری در اینگونه نمادها ارزندگی دارد؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه اتکاسا بخریم یا نخریم گفت: اینگونه نمادها به دنبال جذب سرمایه برای تاسیس شرکت هستند و همچنین در تمام دنیا تامین مالی به این نحو پسندیده است و توصیه می‌شود اما تنها ایراد سرمایه‌گذاری در این نمادها بلوکه شدن پول در یک دوره زمانی نامشخص است.

این کارشناس در رابطه با ارزندگی این نماد اضافه کرد: ارزش تعداد سهم‌های این شرکت چیزی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است که احتمالا بعد از بازگشایی به نمادهای بیمه‌ای بازار سهام که حتی برخی ارزش ۳ هزار میلیاردی دارند نزدیک می‌شود.

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار