دلبریهای مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی

به گزارش رصد روز ، رابطه خوب و عمیق مهدی قائدی با همسرش ستاره معصومی را با یکی از دلائل موفقت نیمار فوتبال آسیا دانست. بازیکن حرفه ای فوتبال کشورمان که در این روزها در لیگ امارات مشغول به بازی است هرچند که باید خیلی تلاش کند تا در ترکیب ت...

به گزارش رصد روز ، رابطه خوب و عمیق مهدی قائدی با همسرش ستاره معصومی را با یکی از دلائل موفقت نیمار فوتبال آسیا دانست.

بازیکن حرفه ای فوتبال کشورمان که در این روزها در لیگ امارات مشغول به بازی است هرچند که باید خیلی تلاش کند تا در ترکیب تیم ملی در جام جهانی قطر حضور داشته باشد اما این موضوع برای ستاره ریز نقش فوتبال کشور غیرممکن نیست.

حضور او در لیگ امارات و تمجید منتقدان از او نشان میدهد که احتمالا قائدی همرزاه با تیم ملی در قطر خواهد بود جایی که آوردگاه بزرگان فوتبال دنیاست و خیلی ها از جمله محمد صلاح شانس حضور در آن را از دست دادند.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی نیز از جمله چهره های تأثیرگذاریست که هرچند که موضوع جدایی مهدی از استقلال خیلی ها نقش او را پر رنگ می دیدند اما او در کمال آرامش مشغول زندگی عاشقانه با قائدی است و به حاشیه ها توجه نمی کند.

جنجال جدید سحر قریشی

هرچند که کشف حجاب او در امارات باعث دلخوری خیلی ها شد اما در نهایت همه چیزهایی که گفته شد ذره ای از علاقه این دو نفر بهم کم نکرد و البته نباید این موضوع را فراموش کرد که ستاره معصومی مدتهاست از گذاشتن استوریها و پست های حاشیه ای خودداری کرده است.

 

مهدی قائدی در جدیدترین استوری خود به تعریف و تمجید و از شریک زندگی اش پرادخته و در این باره نوشت ” آرامشم ”

دلبریهای مهدی قائدی از همسرش ستاره معصومی

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار