دل‌نوشته بیژن مرتضوی از حسرت تلخش در ایران+ فیلم

به گزارش رصد روز، بیژن مرتضوی، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، نوازنده ویولن و خواننده مشهور ایرانی با انتشار یک فایل صوتی از صدای مادرش به همراه متنی احساسی در فضای مجازی خبرساز شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. بیژن مرتضوی در دلنوشته...

به گزارش رصد روز، بیژن مرتضوی، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، نوازنده ویولن و خواننده مشهور ایرانی با انتشار یک فایل صوتی از صدای مادرش به همراه متنی احساسی در فضای مجازی خبرساز شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

دل‌نوشته بیژن مرتضوی از حسرت تلخش در ایران

بیژن مرتضوی در دلنوشته‌ای که منتشر کرده نوشته است:

مادرم دچار بیماری مرموز فراموشی است. و شمارش معکوسش آغاز شده است. دیگر توان سفر ندارد. بسیار پیر شده و کمر دردی عجیبی دارد که حتی سفرهای داخلی را هم دیگر نمی تواند انجام دهد. و من محروم از دیدنش. بوئیدنش. بوسیدنش.

مادرم است. فرزند ارشدش هستم و بسیار نگران حال و روزش. نمی توانم دستانش را به پاس حقی که به گردنم دارد، ببوسم. در تمام سالهای عمرم برای شادی هموطنانم در داخل و خارج از کشور  بی وقفه تلاش کردم اما اکنون خودم غمگینم. غم بزرگی دارم از بی وطنی.

سالیان سال است حق طبیعی من و امثال من را  از ما گرفته اند. با خودم تکرار می کنم آیا مادرم را می توانم فقط برای یکبار دیگر در آغوش بگیرم. زنی که برای من الگوی مقاومت و تلاش و مهربانیست.

( این عکس مربوط به دوازده سال گذشته است).

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار