دور کاری و ممنوعیت سفر به استان های شمالی ادامه دارد

دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی در پایتخت اعمال می‌شود و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح ادامه دارد. همچنین فعالیت مشاغل گروه ۴ همچنان ممنوع است و محدودیت تردد به استان‌های شمالی تداوم دارد.

به گزارش رصد روز ، استاندار تهران از ادامه دور کاری کارکنان و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح در استان و تداوم ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی صبح امروزدر حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در تهران گفت: رعایت دستورات بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده برای استمرار این روند ضروری بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد. چرا که ساده انگاری مردم و کاهش نظارت‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها باعث می‌شود آمار بستری و فوتی های کرونا افزایش یابد.

وی افزود: دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی در پایتخت اعمال می‌شود و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح ادامه دارد. همچنین فعالیت مشاغل گروه ۴ همچنان ممنوع است و محدودیت تردد به استان‌های شمالی تداوم دارد.

براساس این گزارش، وضعیت امروز ۳۱ استان هم نشان داد ۶ مرکز استان اهواز ، ایلام بوشهر، زاهدان ، قم و مشهد به رنگ آنی ، رشت و گرگان به رنگ نارنجی و ساری هم قرمز بوده و باقی استان ها هم زرد هستند .

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار