رؤیای کودکی مهراب قاسم خانی

رؤیای کودکی مهراب قاسم خانی پر از تصاویر فرا طبیعی است که در ان به نحو جالبی با واقعیت آمیخته شده بود. این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در این باره در صفحه اینستاگرام خود اینطور نوشت

به گزارش رصد روز ، مهراب قاسم خانی با انتشار تصویری عجیب از خود از رویای کودکی اش گفت. رؤیای کودکی مهراب قاسم خانی پر از تصاویر فرا طبیعی است که در ان به نحو جالبی با واقعیت آمیخته شده بود. این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

 

رؤیای کودکی مهراب قاسم خانی

 

بچه که بودم، هر شب قبل از خواب در مورد داشتن توانایی های ابرقهرمانانه رویاپردازی میکردم و اگه بهم نمیخندین، هنوزم توی پنجاه سالگی همین کار رو میکنم. البته نه مثل قبل. الان رویا هام منطق داستانی و جلوه های ویژه بهتری پیدا کردن و کمی هم تم سیاسی بهشون اضافه شده. با این حال هنوزم توشون خودم یه ابرقهرمانم و بر اثر یه اتفاقی نیروهایی به دست آوردم و با آدم بدا میجنگم و شکستشون میدم و مردم عاشقمن.
فقط یه درگیری که از بچگی تا الان با خودم دارم، اینه که چه نیروهایی داشته باشم. پرواز؟ قدرت فیزیکی زیاد؟ کنترل ذهن؟ سرعت؟ کنترل اجسام؟ نامرئی شدن؟ تله پورت؟ اشعه لیزر؟ تغییر شکل؟… یکیشون؟ چند تاشون با هم؟ بدبختی اینه که هر کاری هم میکنم نمیتونم خودمو قانع کنم که همه شون رو با هم داشته باشم. احتمالاً مشکل از ذهن محدودمه که حتی توی رویا هم عادت نداره همه چی داشته باشه.
خلاصه که اون مقدار حاکم ستمگر و تروریست و جنایتکاری که من هر شب توی رویا کشتم، هیچ ابرقهرمانی در تاریخ پیدایش این کاراکتر ها نکشته. اینا رو گفتم که بدونید با کی طرفید.
پ.ن اول: کوچیک تر که بودم توانایی کنترل ذهن رو دوست داشتم، ولی الان از لیست توانایی های مورد نیازم حذفش کردم. اصلاً دلم نمیخواد فکر بقیه رو بخونم و بدونم در موردم چی فکر میکنن. حالا یا چون با مفهوم احترام به حریم شخصی آشنا شدم، یا چون خودم فکرای مزخرف در مورد بقیه میکنم که اصلاً دلم نمیخواد کسی اونا رو بخونه.
پ.ن دوم: نامرئی شدنم الان به نظرم بیشتر به درد فضولی میخوره.
پ.ن سوم: به نظرم دیگه وقتشه تصمیمم رو بگیرم. اصلاً خوب نیست که آدم توی پنجاه سالگی هنوز تکلیفش با توانایی های خودش روشن نباشه.
پ.ن چهارم: اگه قصد دارین بهم بخندین، قبلش رویا های قبل از خواب خودتونو یادتون بیارین. شاید پشیمون شدین.
پ.ن چهارم: این نقاشی رو هم دو سه روز پیش کادو گرفتم که از همینجا از خالقش خیلی تشکر میکنم.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار