راه‌اندازی خدمت “پل” بانک رفاه کارگران

خدمت پرداخت لحظه‌ای “پل” در تمامی شعب و درگاه‌های غیر حضوری بانک رفاه کارگران قابل دریافت است. به گزارش رصد روز، به  نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با استفاده از سامانه پل، در هر ساعت...

خدمت پرداخت لحظه‌ای “پل” در تمامی شعب و درگاه‌های غیر حضوری بانک رفاه کارگران قابل دریافت است.

به گزارش رصد روز، به  نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با استفاده از سامانه پل، در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به انتقال وجه بین بانکی تا سقف ۱۵ میلیون تومان به صورت فوری اقدام کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این سامانه علاوه بر ارائه در شعب و موبایل بانک به زودی بر بستر اینترنت بانک، بانکداری باز و دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه کارگران نیز راه‌اندازی خواهد شد.

لازم به ذکر است، “پردازش آنی”، “استانداردهای بالای ایمنی”، “ریسک و هزینه پایین”، “در دسترس بودن در تمام ساعات شبانه‌روز بدون قطعی”، “انتقال وجه به صورت آنی و بر اساس شماره شبا”، “هماهنگ و استاندارد در سطح کشور” و “تسویه پرداخت‌های لحظه‌ای با حجم بالا” و “کارمزد کمتر از کارت به کارت، حواله پایا و حواله ساتنا”، از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های سامانه پل است.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار